كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

آموزش سكس | نكات مهم قبل از شروع رابطه جنسي

پيش از آن كه سريعا وارد رابطه جنسي شويد، مهم است كه به موضوعات زير توجه كنيد. رعايت اين مسائل براي شكل گيري رابطه جنسي لذت بخش ضروري است:

1. رعايت بهداشت

رعايت بهداشت در رابطه جنسي بسيار مهم است. رعايت بهداشت دهان و دندان، دوش گرفتن و از بين بردن موهاي زائد اندام‌هاي تناسلي و استفاده از عطر‌هايي كه شريك شما دوست دارد مي‌تواند به رغبت هر دوطرف براي برقراري رابطه بيفزايد و همينطور از انتقال عفونت‌هاي احتمالي جلوگيري كند.

2. آموزش سكس | آرامش يافتن

قبل از اين كه رابطه را شروع كنيد اطمينان خاطر پيدا كنيد كه اعصابتان آرام است و تنش فكري نداريد. در غير اين صورت رابطه جنسي به رابطه‌اي تبديل مي‌شود كه سرتاسر زجر است و نه شما و نه طرف مقابلتان نمي‌توانيد آن را تحمل كنيد و فقط به دليل تحريك به وجود آمده مجبور به ادامه آن هستيد. اين حالت نهايت به اتفاقاتي چون سرخوردگي جنسي، اختلالات جنسي و سرد مزاجي تبديل مي‌شود.

3. آماده سازي محلي مناسب

محلي مناسب را براي اين كار در نظر بگيريد كه مطمئن باشيد هيچگونه درد و آسيبي به شما وارد نمي‌شود و در آن آرامش فكري داريد كه كسي به حريم خصوصيتان وارد نمي‌شود مخصوصا اگر شما فرزند كوچكي داريد بايد بيشتر به اين نكته توجه كنيد. انتخاب اين محل به سليقه و عادت شما بستگي دارد و نور آن مي‌تواند به هر صورتي كه شما دوست داريد باشد .

4. آموزش سكس | زمان مناسب

انتخاب زماني مناسب بسته به زمان عادت ماهيانه بانوان يا زماني كه احتمال تحريك در هر دو طرف بسيار زياد‌تر است و هماهنگي در آن‌ها وجود دارد. بهتر است اين زمان طلايي را پيدا كنيد و براي انجام رابطه جنسي خودتان اين زمان را انتخاب كنيد.

5. تهيه وسايل پيشگيري

 اگر نمي‌خواهيد صاحب فرزند شويد بهتر است در هنگام انجام رابطه جنسي كه دخول در آن صورت مي‌گيرد به فكر وسايل پيشگيري باشيد. اين وسيله حتي براي جلوگيري از عفونت‌ها و انتقال بيماري‌ها هم استفاده مي‌شود.

6. آموزش سكس | آمادگي ذهني و رواني

قبل از وارد شدن به يك رابطه جنسي بايد از لحاظ رواني و ذهني آماده باشيد. بهتر است قبل از ورود به رابطه جنسي با همسرتان گفتگوهاي تحريك آميز كه در شما ايجاد شهوت مي‌كند انجام دهيد تا ذهنتان آماده شود. براي اين كار مي‌توانيد راجع به اتفاقات گذشته و روابط جنسي خوشايندي كه داشته‌ايد صحبت كنيد.

كارهايي كه بايد در طول سكس انجام دهيد

نكات زير به شما آموزش مي‌دهند چگونه رابطه جنسي را به طور لذت بخشي پيش ببريد.

1. آموزش سكس | فعاليت انگشت‌ها

اجازه دهيد كه انگشتانتان بدن شريكتان را لمس كند و چند وقت يكبار آن‌ها را به آرامي فشار دهيد. مناطق حساس و تحريك پذير را بيشتر لمس كنيد و به آرامي ماساژ دهيد. اجازه دهيد كه همسرتان با اين حركت شما بفهمد كه چقدر به اندام او علاقه داريد. اين كار را انجام دهيد تا شريك جنسي شما به اوج برسد و بيشتر تحريك شود.

2. از لب‌هايتان استفاده كنيد

دهان و لب‌هاي شما قسمتي هستند كه مي‌توانند به خوبي احساسات را منتقل كنند و حتي تحريك شريك جنسيتان را بيشتر كنند. مچ دست‌ها را ببوسيد و آرام آرام بالا بياييد تا به گردن و شانه‌هاي او برسيد، آرام بدون اين كه دردش بيايد او را گاز بگيريد اين كار او را به حدي مي‌رساند كه از شما مي‌خواهد ادامه دهيد.

3. آموزش سكس | خجالت ممنوع

خجالت كشيدن را كنار بگذاريد. شما در حال ارضاي جنسي خودتان با شخصي هستيد كه به او علاقه داريد پس هر چه كه از او مي‌خواهيد را بيان كنيد و هر كاري كه دوست داريد را با رضايت شريك جنسيتان انجام دهيد.

4. حواستان به كليتوريس باشد

كليتوريس ناحيه‌اي در اندام تناسلي خانم‌هاست كه لمس آن تحريك بسيار زيادي را براي آن‌ها به وجود مي‌آورد و لذت بسيار زيادي به آن‌ها مي‌دهد. پس آقايان بايد تمام تلاششان را بكنند كه به بهترين نحو اين قسمت را به هر گونه‌اي كه مي‌توانند تحريك كنند. گاهي بانوان فقط با ماساژ و تحريك اين ناحيه به ارگاسم مي‌رسند. توجه كنيد كه در اين رابطه لازم است با بدن همسرتان آشنايي كامل داشته‌باشيد.

5. آموزش سكس | صحبت كردن در طول رابطه جنسي

صحبت كردن مي‌تواند كيفيت رابطه شما را تا حد زيادي بالا ببرد. در گوش او حرف‌هاي محرك و عاشقانه‌ را به آرامي بگوييد. به او بگوييد كه چقدر دوست داريد تمام بدنش را لمس كنيد و اين علاقه بيشتر شامل كدام نواحي بدنش مي‌شود. به همسر خود يادآوري كنيد كه چقدر به او علاقه داريد.

اهميت معاشقه قبل از دخول

معاشقه قبل از رابطه جنسي فراموش نشود. براي ورود به هر چيزي نياز به مقدمه و آماده‌سازي داريد؛ معاشقه مقدمه رابطه جنسي است. انجام معاشقه، نوازش، در آغوش گرفتن و بوسيدن قبل از دخول باعث مي‌شود با تحريك و لذت بيشتري وارد رابطه جنسي شويد.

همچنين انجام معاشقه طولاني قبل از روابط زناشويي باعث بهبود روابط عاطفي و افزايش صميميت بين آن‌ها مي‌شود. معمولا زنان در مقايسه با مردان ديرتر به ارگاسم مي‌رسند و اين موضوع مي‌تواند مشكلاتي را در رابطه جنسي ايجاد كند. معاشقه به ميزان زيادي اين مشكل را برطرف مي‌كند.

آموزش سكس | پوزيشن‌هاي مختلف سكس

معمولي: بيشتر روابط  جنسي به اين صورت اتفاق ميوفتد. زن به پشت دراز مي‌كشد، پاهايش را باز مي‌كند و مرد در بين ران‌هاي او مي‌نشيند و دخول را انجام مي‌دهد و سپس روي او مي‌خوابد و او را در آغوش مي‌گيرد.

متقاطع: مرد به پهلو و كنار زن دراز مي‌كشد و بعد از آن زن يكي از پاهايش را روي او مي‌اندازد و مرد خود را در بين پاهاي زن جا مي‌دهد و دخول را انجام مي‌دهد كه اين روش براي بانوان بسيار لذت بخش است.

پاهاي خميده: در اين حالت زن به پشت مي‌خوابد و پاهايش را در شكمش جمع مي‌كند يا روي شانه‌هاي مرد مي‌اندازد. ممكن است پاهايش را دور كمر مرد هم حلقه كند كه در اين حالت مرد مي‌تواند او را به سمت خود بكشد. اين روش بهترين روش براي دخول است و براي بارداري بسيار مناسب است. مرداني كه آلت كوتاهي دارند نيز مي‌توانند از اين روش استفاده كنند.

حالت نشسته: در اين حالت مرد دراز مي‌كشد و زن روي او مي‌نشيند و و عمل و ميزان دخول را كنترل مي‌كند. او در اين حالت آلت را در واژن فرو مي‌كند و با بالا و پايين شدن عمل دخول را انجام مي‌دهد.

دخول از پشت: در اين روش زن زانو مي‌زند و بدن را به سمت جلو مي‌برد مرد در بين ران او قرار مي‌گيرد و دخول را از پشت انجام مي‌دهد. اين روش در زمان بارداري مناسب نيست.

كارهايي كه بعد از رابطه جنسي لازم است انجام دهيد

بعد از اين كه رابطه جنسي پايان يافت سريع تخت و محلي كه در آن سكس صورت گرفته را ترك نكنيد و در كنار همسرتان بمانيد. بانوان بعد از به ارگاسم رسيدن بي حال مي‌شوند اما اين بي حالي به قدر بي حالي و خستگي آقايان نيست. خانم‌ها دلشان مي‌خواهد كه همسرشان او را در آغوش بگيرد و كم كم انرژيشان براي صحبت عاطفي بيشتر مي‌شود.

آقايان انرژيشان تخليه مي‌شود و تا ساعت‌ها ممكن است كه بخوابند و به همسر خودشان پشت كنند كه اصلا كار درستي نيست. بعد از رابطه جنسي همسر خود را در آغوش بگيريد اورا ببوسيد و به او بگوييد كه چقدر از انجام رابطه جنسي با او لذت برديد و از كلماتي استفاده كنيد كه او را خوشحال مي‌كند.

آموزش سكس | تنوع در رابطه جنسي

حتي اگر ميل جنسي زيادي داشته‌باشيد، به طور طبيعي از يك جايي به بعد دچار يكنواختي مي‌شويد و ديگر حس مي‌كنيد مثل گذشته براي انجام سكس هيجان نداريد. در صورتي كه همسرتان نيز همين حس را داشته‌باشد، بايد به دنبال تنوع باشيد تا از سرد مزاجي جنسي جلوگيري كنيد. بهتر است كاري را انجام دهيد كه متفاوت باشد. اين تنوع همه چيز را به حالت عادي خود برمي‌گرداند و حتي شرايط بهتر از قبل مي‌شود.

تنوع در رابطه جنسي مي‌تواند شامل مواردي همچون انتخاب مكان جديد براي سكس، عوض كردن عطر، خريدن لباس‌هاي جديد، نحوه متنوع شروع، عوض كردن پوزيشن، به كاربردن چند پوزيشن در رابطه جنسي و… باشد. نسبت به نوع شخصيت و علاقه‌تان مي‌توانيد اين تغييرات را ايجاد كنيد.

رفتارهاي نامناسبي كه باعث كاهش كيفيت رابطه جنسي مي‌شوند

_شروع سريع رابطه جنسي بدون هيچ مقدمه‌اي

_فقط به تحريك جنسي معطوف هستند و تحريك روحي و لمسي را ناديده مي‌گيرند

_دخول را راه ارگاسم مي‌دانند و تحريك و ماساژ كوليتوريس را ناديده مي‌گيرند

_انتظارهاي نامعقول از همسرشان دارند مانند چيزهايي كه در فيلم‌هاي پورن ديده‌اند

_آرايش كردن افراطي زنان

_تعيين زمان مشخص براي انجام رابطه جنسي

_رفتارهاي ناشي از خشونت مثل چنگ انداختن

_دروغ گفتن خانم‌ها در مورد به ارگاسم رسيدن (اين مشكل مي‌تواند به علت زودانزالي در زنان و يا سرد مزاجي زنان باشد)

آموزش سكس | تعداد دفعات رابطه جنسي

تعداد دفعاتي كه شما مي‌توانيد در هفته رابطه جنسي داشته باشيد نسبت به شرايطي كه در آن قرار داريد مثل باردار بودن يا نبودن زن، دهك سني كه در آن قرار داريد و اين كه مي‌توانيد محيط را فراهم كنيد يا نه متفاوت است.

اين موضوع حتي به شدت نياز جنسي شما هم مربوط است. اما به طور كلي و در شرايط نرمال بهترين حالت 3 بار در هفته مي‌باشد. اما با توجه به طبع سرد و گرم زوج‌ها هم مي‌تواند به دفعات كمتر يا بيشتري صورت بگيرد.

نكات مهم براي داشتن رابطه جنسي سالم و موفق

ابتدا زن به ارگاسم برسد: در يك رابطه جنسي موفق اول زن به ارگاسم مي‌رسد و سپس با كمي تحريك مرد انزال مي‌شود. اگر ارگاسم براي مرد زودتر از زن اتفاق بيوفتد به دليل اين كه حالت نعوظ آلت تناسلي از بين مي‌رود، زن ارضا نمي‌شود. اگر اين اتفاق افتاد بهتر است كه با ماساژ و تحريك كليتوريس همسر خود را به ارگاسم برسانيد.

براي دلسوزي رابطه برقرار نكنيد: در صورتي كه آمادگي انجام رابطه جنسي را نداريد آن را با همسرتان در ميان بگذاريد و براي دلسوزي رابطه برقرار نكنيد به اين دليل كه نه تنها او را راضي نمي‌كنيد بلكه از كيفت رابطه جنسيتان كم مي‌كنيد. اين كار به مرور زمان به سرد مزاجي جنسي مي‌انجامد.

اندامتان را دوست داشته باشيد: از اندامتان ايراد نگيريد و خودتان را همانطور كه هستيد بپذيريد به اين دليل كه اين حس به طرف مقابل شما انتقال پيدا مي‌كند. براي برقراري رابطه جنسي لذت بخش و مؤثر نياز به افزايش آگاهي و آموزش در اين زمينه داريد. به همين دليل توصيه مي‌كنيم از مشاوره جنسي بهره‌مند شويد.

براي دريافت مشاوره در زمينه آموزش سكس مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: آموزش سكس

امتیاز:
بازدید:
برچسب: آموزش سكس،
موضوع:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۹:۰۵ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی