كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

مزاياي مشاوره‌ي تلفني روان‌شناسي

مشاوره‌ي تلفني ويژگي‌ها و مزاياي زيادي دارد و مشاورين متخصص به صورت غير حضوري مي‌توانند مشكلات فرد را بررسي كرده و راهكارهاي مناسب و كارآمد را پيشنهاد دهند.

1- يكي از مهم‌ترين مزاياي مشاوره‌ي تلفني اين است كه هميشه در دسترس است و مي‌توان در مواقع اورژانسي مانند مسئله‌ي خيانت، آسيب جنسي، تجاوز و… كه نياز به راهنمايي فوري دارند از راهكارهاي مشاوره‌ي غيرحضوري استفاده كرد.

2- مشاوره‌ي روانشناسي تلفني هزينه‌ي كمتري نسبت به مشاوره‌ي حضوري دارد و در عين حال از كيفيت خدماتي به اندازه مشاوره حضوري بهره‌مند شد.

3- معمولا براي اينكه بتوانيد براي مشاوره‌ي حضوري وقت رزرو كنيد، بايد مدتي منتظر بمانيد اما در مشاوره‌ي تلفني در هر زماني كه بخواهيد مي‌توانيد از خدمات روانشناسي استفاده كنيد. همچنين ديگر نيازي نيست مسيري طولاني را طي كنيد تا بتوانيد با مشاورين صحبت كنيد، بلكه مي‌توانيد در هرجايي كه هستيد بدون اتلاف وقت با مشاورين در ارتباط باشيد.

4- مشاور و روان‌شناس متخصص در همه‌ي استان‌ها و شهرها مستقر نيستند. اما مشاورين غيرحضوري افرادي متخصصي هستند كه به راحتي از تمام نقاط كشور مي‌توانيد با آن‌ها ارتباط برقرار كنيد.

 

در مشاوره روانشناسي تلفني درباره چه موضوعاتي حرف زد؟

در مشاوره‌ي تلفني موضوعات مختلفي مطرح مي شود كه مي توانيد درباره آن ها راهنمايي دريافت كنيد. مشاوران تلفني طوري آموزش ديده اند كه بتوانند به انواع موضوعات حتي از طريق تلفن پردازند. رايج ترين خدمات مشاوره تلفني به شرح زير مي باشد.

_ مشاوره كودك و نوجوان

_ مشاوره خانواده

_ زوج درماني و روابط زناشويي

_ اختلالات رواني

_ مشاوره فردي

_ مشاوره‌ي ترك اعتياد

_ مشاوره‌ي جنسي

_ مشاوره‌ي تحصيلي

_ و بسياري از زمينه‌هاي ديگر كه در روان‌شناسي مطرح است

مشاوره‌ي تلفني براي چه كساني مناسب است؟

مشاوره‌ي تلفني براي اشخاصي كه تمايلي ندارند توسط ديگران شناسايي شوند، رفت و آمد در مسير براي آن‌ها دشوار است، نياز فوري به دريافت مشاوره دارند، نمي‌توانند از عهده‌ي هزينه‌ي مشاوره‌ي حضوري بربيايند، به مشاورين خوب و متخصص دسترسي ندارند و به صورت كلي شرايط مشاوره‌ي حضوري را ندارند، مشاوره‌ي غيرحضوري براي آن‌ها گزينه‌ي مناسبي است.

آن‌ها مي‌توانند به صورت غيرحضوري خدمات مشاوره‌اي دريافت كنند، برخي از افراد شرايط استفاده از تلفن ثابت را ندارند، به همين دليل مي‌توانند با تلفن همراه خارج از سامانه با مشاورين ارتباط برقرار كنند. ارتباط خارج از سامانه مراحلي دارد و در ابتدا لازم است فرمي را پر كنيد  و پس از پرداخت اينترنتي با مشاورين در ارتباط باشيد و يا از طريق دريافت اطلاعات پرداخت از منشي براي دريافت مشاوره وقت بگيريد. همچنين ارتباط خارج از سامانه هزينه‌ي كمتري نسبت به ارتباط مستقيم دارد.

روش كلي مشاوره‌ي غيرحضوري

براي اينكه بتوانيد به صورت غيرحضوري مشاوره دريافت كنيد لازم است در ابتدا با شماره‌ي مركز مشاوره تماس بگيريد، بلافاصله (و در تماس خارج از سامانه بعد از ۵ تا ۱۰ دقيقه) به مشاور متصل مي‌شويد، سپس اطلاعات لازم را به مشاور مي‌دهيد و بعد از اينكه مكالمه‌ي شما با مشاورين به پايان رسيد، مشاور مسئله‌اي كه شما در رابطه با آن چالش داريد را بررسي و تجزيه تحليل مي‌كند و راهكارهاي اوليه را مي‌دهد.

مشاور پس از بررسي موضوع و راه حل‌هاي ممكنه به شما كمك مي كند تا راهكاري كارآمد انتخاب كنيد و با توجه به راهنمايي‌هاي مشاور بهترين تصميم را بگيريد. گاه براي شناخت و ارزيابي بهتر موضوع، لازم است يك جلسه به صورت حضوري مشاوره انجام شود. البته كه اين كار بستگي به تصميم مراجع و مشاور دارد.

مركز كانون مشاوران از پيشگامان عرصه مشاوره روانشناسي

روان‌شناسان مركز كانون مشاوران كادري مجرب و متخصص هستند كه مي‌توانند در زمينه‌هاي مختلف (اعتياد، خانواده، كودك، جنسي و…) خدمات مشاوره‌اي ارائه دهند. خدماتي كه مشاورين ارائه مي‌دهند بسيار حرفه‌اي و كارآمد است و در صورت تمايل مي‌توانيد با همان مشاور به صورت حضوري مشاوره داشته‌ باشيد.

در مشاوره‌ي غيرحضوري به دليل عدم مشاهده‌ي مراجع لازم است روان‌شناساني باتجربه و متخصص پاسخگو باشد، در كلينيك كانون مشاوران، روانشناسان از تجربه و تخصص كافي برخوردار هستند.

 

سوالات متداول

آيا اطلاعات ما محرمانه مي‌مانند و جايي بازگو نمي‌شوند؟

بله، شما مي‌توانيد ارتباط امني با مشاورين داشته باشيد و اطلاعات شما تا زماني كه خطري براي سلامتي خودتان يا ديگران نداشته باشند، جايي بازگو نمي‌شوند و با خيالي آسوده مي‌توانيد با مشاورين در ارتباط باشيد.

اگر نتوانم با تلفن ثابت تماس بگيرم، بايد چه كار كنم؟

براي اينكه بتوانيد با تلفن همراه تماس بگيريد، مي‌توانيد ارتباط خارج از سامانه داشته باشيد. براي اين كار در ابتدا فرمي را پر مي‌كنيد و بعد از پرداخت اينترنتي مي توانيد به مشاورين وصل شويد. البته هزينه‌ي مشاوره‌ي خارج از سامانه تا حدودي ارزان‌تر از ارتباط با تلفن ثابت است.

براي دريافت مشاوره تلفني روانشناسي مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: مشاوره تلفني روان‌شناسي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۹:۴۲ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی