كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

مصرف قرص هاي تاخيري در درمان زودانزالي

استفاده از قرص تاخيري روش ساده‌اي براي درمان مشكل زود انزالي محسوب مي‌شود. اما مسلما هميشه ساده‌ترين روش بهترين روش نيست. اكثر قرص تأخيري عوارض بسيار زيادي دارند. براي مثال ممكن است باعث وابستگي جسمي و رواني شوند و يا پس از قطع مشكل فرد را بيش از پيش تشديد كنند. از جمله عوارض كلي مصرف قرص تاخيري مي‌توان به ايجاد مشكلاتي در بينايي و شنوايي، دچار شدن به مشكلات گوارشي، سرگيجه و عدم تعادل، دردهاي عضلاني و … اشاره كرد. بهتر است به جاي مصرف قرص‌هاي عوارض دار و كوتاه اثر از مشاوره جنسي كمك بگيريد. در اين زمينه مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران خدمات تخصصي ارائه مي‌دهد.

با اين حال اگر به دنبال درمان كوتاه‌مدت و سريع زودانزالي هستيد مي‌توانيد از اين قرص‌ها استفاده كنيد. توصيه ما به شما اين است كه براي ريشه‌كن كردن مشكل زودانزالي به طور كامل از يك مشاوره روانشناس كمك بگيريد؛ چرا كه اين مسئله اغلب منشأ رواني دارد و با انجام روش‌ها و تمرين‌‌هاي ساده نيز مي‌توان آن را برطرف كرد.

وياگرا از بهترين قرص تاخيري

وياگرا يكي از شناخته شده ترين قرص تاخيري محسوب مي‌شود. عملكرد اين دارو به صورتي است كه منجر به تأخير در انزال نمي‌شود، بلكه به فرد كمك مي‌كند تا پس از انزال توانايي نعوظ مجدد را داشته باشد. در دفعه دوم فرد انزال را با تأخير بيشتري تجربه خواهد كرد. وياگرا داروي بدون عوارضي نيست و مي‌تواند به جنبه‌هاي مختلفي از سلامت جسمي فرد آسيب بزند. در صورت بروز هركدام از عوارض زير مصرف دارو را قطع كنيد و مسئله را با پزشكتان در ميان بگذاريد.

– سينوپسيا: تغيير ديد فرد به طوري كه همه چيز را به رنگ آبي ببيند

– ايجاد مشكلاتي در ريتم قلبي

– افزايش فشار چشم

– افت فشار خون

– تاري ديد

– سردرد

قرص وگادول در درمان زودانزالي

وگادول نام تجاري ترامادول است. وگادول در واقع تركيبي از ترامادول و سيلدنافيل است كه هر دو عوارض بسيار خطرناكي دارند. اين دارو به دليل ميزان بالاي ترامادول در آن در دسته مواد مخدر قرار مي‌گيرد. در نتيجه داروي غير مجازي محسوب مي‌شود كه هيچ داروخانه‌اي مجاز به فروش آن نيست. به همين دليل هرگز به توصيه اطرافيان مصرف اين دارو را شروع نكنيد.  از جمله مهم‌ترين عوارض وگادول مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

– ايجاد علائم ترك نظير درد عضلاني، تهوع و استفراغ در صورت عدم مصرف

– افزايش احتمال سكته قلبي و سكته مغزي

– ايجاد وابستگي جسماني و رواني

– ايجاد مشكلات قلبي- عروقي

– مشكلات بينايي و شنوايي

– مشكلات گوارشي

قرص تاخيري ايراني: آفروديت و كيمياگر

در بسياري از عطاري‌ها قرص‌هايي تحت عنوان قرص تاخيري به فروش مي‌رسند؛ اغلب اين قرص‌ها دست‌ساز هستند و مصرف آن‌ها به دليل امكان وجود ناخالصي و وجود موادي غير از گياهان مورد نظر توصيه نمي‌شود. از جمله معروف‌ترين اين قرص‌ها مي‌توان به آفروديت و كيمياگر اشاره كرد.

عملكرد داروي كيمياگر به اين صورت است كه حساسيت اندام تناسلي را از طريق تأثيرات مواد گياهي كاهش مي‌دهد و در نتيجه منجر به انزال ديرتر مي‌شود. اين دارو در حقيقت داروي قابضي است كه عوارضي از جمله: يبوست، دل‌درد و انقباضات شكمي را نيز به همراه خواهد داشت. داروي آفروديت نيز تأثيرگذاري خود را از طريق جريان خون انجام مي‌دهد. به همين دليل عوارض جانبي آن شامل افت فشار خون و مشكلات قلبي و عروقي مي‌باشد.

داروهاي ضد افسردگي كه خاصيت تاخيري دارند

داروهاي ضد افسردگي علاوه بر تأثيراتي كه بر بهبود خلق مي‌گذارند مي‌توانند به عملكرد جنسي افراد نيز كمك كنند. در بسياري از موارد ممكن است كه پزشك داروهاي ضد افسردگي را براي درمان زود انزالي و ايجاد تأخير در انزال تجويز كند. اگر مصرف اين داروها در كنار روان درماني، مشاوره جنسي و سكس تراپي قرار بگيرد، فرد در درمان مشكل خود به نتيجه موفقيت آميزتري خواهد رسيد. در ادامه به رايج‌ترين داروهاي ضدافسردگي كه به عنوان قرص تأخيري نيز مصرف مي‌شوند اشاره خواهيم كرد:

قرص تأخيري : فلوكستين

فلوكستين يكي از داروهاي بسيار مشهور در درمان افسردگي است. اين دارو بعضاً در درمان زود انزالي نيز تجويز مي‌شود. ممكن است فلوكستين براي تأثيرگذاري به 3 تا 6 هفته زمان نياز داشته باشد. اما اگر پس از اين دوره‌ي زماني تأثيري بر عملكرد جنسي نداشته باشد، پزشك آن را با داروي مشابه ديگري جايگزين خواهد كرد. از جمله عوارض مصرف اين دارو مي‌توان به خشكي دهان، احساس تشنگي شديد، خستگي مزمن، افزايش ضربان قلب، بروز مشكلات گوارشي، سرگيجه و  بي‌ميلي جنسي اشاره كرد.

سرترالين يا آسنترا

عملكرد سرترالين هم مانند فلوكستين است و معمولاً به بازه زماني 3 تا 6 هفته براي تأثيرگذاري نياز دارد؛ در غير اين صورت با داروي ديگري جايگزين مي‌شود. ايجاد حساسيت و خارش‌هاي پوستي، بروز مشكلاتي در معده و سيستم گوارش، احساس تشنگي مفرط، خشكي دهان، بي‌ميلي جنسي  و سرگيجه از جمله مهم‌ترين عوارض مصرف اين دارو است.

قرص تأخيري : سيتالوپرام

سيتالوپرام همانند فلوكستين و سرترالين در طبقه ضدافسردگي‌هاي سه حلقه‌اي قرار دارد و در نتيجه تأثيرات و عوارض مشابهي با آن‌ها دارد. اما در درمان زودانزالي نيز مي‌تواند موثر باشد. نكات گفته شده در مورد داروهاي بالا در مورد سيتالوپرام نيز صدق مي‌كند. بهتر است قبل از مصرف از عوارض آن آگاهي يابيد. اسهال، يبوست، خشكي دهان، احتباس ادرار، بي‌خوابي، اختلالات جنسي، تهوع، تاري ديد، اختلال ادراك، اشكال در تنفس، تكرر ادرار، يبوست، كاهش فشار خون، آبريزش بيني، تعريق زياد، لرزش، كاهش اشتها، تغيير در توانايي‌هاي جنسي، بزرگ شدن مردمك از جمله عوارض مصرف اين دارو هستند.

پاروكستين

پاروكستين از جمله داروهاي ضد افسردگي است كه در طبقه‌ي داروهاي مهار كننده باز جذب سروتونين قرار دارند. تأثيرگذاري پاروكستين نيز به 3 تا 6 هفته زمان نياز دارد و به تأخير در انزال كمك مي‌كند. بروز تغييرات رفتاري، سردرد، كاهش ريتم ضربان قلب، تهوع و… همگي از عوارض جانبي پاروكستين هستند كه ممكن است در برخي افراد بروز كنند. براي كسب اطلاع بيشتر در مورد مبحث دارو و درمان و آشنايي با انواع داروها كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه قرص تاخيري مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: قرص تاخيري

امتیاز:
بازدید:
برچسب: قرص تاخيري،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۱۹:۰۴ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی