كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

تكنيك مسترز و جانسون چيست؟

در اين روش، احساسات مرتبط با ارگاسم كنترل مي‌شود. هدف، درمان زودانزالي و افزايش طول رابطه جنسي است. در اين روش، شما بايد تلاش زيادي بكنيد و اراده خوبي داشته باشيد ولي بدانيد كه ظرف مدت بسيار كمي بسيار موثر و پركاربرد است. در اين روش شما بايد توسط شريك جنسي‌تان تحريك سكسي بشويد، اين حس را به قله و اوج ببريد و سپس ناگهان آن را متوقف كنيد.

براي كسب آگاهي و دريافت آموزش‌هاي دقيق‌تر مي‌توانيد از راهنمايي‌هاي متخصصان مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران بهره‌مند شويد.

روش انجام تكنيك مسترز و جانسون

مرد در اين تكنيك، در مرحله نزديك انزال حركات جنسي را متوقف مي كند و بعد از خاموش شدن احساس انزال، حركات را ادامه مي دهد. اين كار را چندين بار تكرار مي كند و بعد اجازه انزال مي دهد. با اين متد فرد بعد از مدت زماني مي تواند زمان انزال خود را افزايش دهد. يكي از بهترين روش‌هاي انجام اين تكنيك اين است كه اول از روش 4  به 1 شروع كنيد و به تدريج آن را بيشتر كنيد و به روش 9 به 1 برسانيد.

منظور از روش 4 به 1 اين است كه در آميزش‌هاي اوليه، 4 بار آلت خودتان را وارد واژن پارنترتان بكنيد، يك مكث كوتاه بكنيد، مجددا 4 بار آلت خود را وارد واژن كنيد، چند ثانيه صبر كنيد و همين كار تا زماني كه به انزال برسيد، ادامه دهيد.

بهترين حالت اجراي تكنيك مسترز و جانسون

بهتر است مرد به پشت بخوابد و به آرامي دخول را شروع كنند. هنگامي كه به اوج تحريك نزديك شد، به همسر و يا پارتنرش علامت مي دهد تا دور شود، كمي ريلكس مي كند و دوباره شروع مي كنند. ممكن است فكر كنيد روش سختي پيش رو داريد اما بهتر است به لذت جنسي‌اي كه قرار است برسيد فكر كنيد.

متد مسترز و جانسون تا چه مدت بايد انجام شود؟

در متد مسترز و جانسون، اين كار بايد در چند مرحله و در زمان‌هاي مختلف انجام شود. و آرام آرام زمان هر تحريك بيشتر مي شود و تا زماني كه فرد احساس كند زمان بيشتري براي تحريك در هر بار صرف مي كند ادامه خواهد يافت. بعد از چند دفعه و چند روز تمرين، سكس و دخول را مي‌توانيد در حالت طبيعي انجام دهيد. اين تكنيك حداكثر به 6 ماه تمرين نياز دارد؛ اما در زمان كوتاه‌تري نيز مي‌توانيد به نتيجه برسيد.

چند بار در ماه بايد از تمرين مسترز و جانسون استفاده كرد؟

اين كه اين روش را چند روز در هفته يا چند روز در ماه انجام دهيد و ميزان آن را افزايش دهيد، به وضعيت بدني خودتان بستگي دارد. با انجام اين تمرين‌ها مي توانيد در نهايت به روش 9 به 1، يعني 9 بار ورود آلت، مكث و مجددا 9 بار ورور و مكث، در رابطه جنسي برسيد. تكنيك مسترز و جانسون

نكات مهم در اجراي تكنيك مسترز و جانسون

توجه داشته باشيد كه قبل از شروع تمرين، اين مسئله و روش انجام تكنيك را به پارتنر خود توضيح دهيد تا مشكلي به وجود نيايد. حواستان باشد در اين مدت ارتباط فيزيكي با پارتنرتان را با هم كنترل كنيد ولي آن را نگه داريد و رفتارهايي مثل بوسيدن و نوازش كردن و غيره را مديريت شده انجام دهيد.

پس از ۲ تا ۳ هفته مي توانيد رابطه را به تدريج شروع كنيد اما به اين نكته توجه كنيد كه باز هم اول يك يا دو بار به نزديك انزال برسيد، چند ثانيه مكث كنيد يا حركت را كم كنيد . اجازه بدهيد تحريك از بين برود و در بار سوم مي توانيد به انزال برسيد. توجه كنيد كه بهترين راه درمان زودانزالي، ريشه‌يابي مشكل و دريافت آموزش‌هاي جنسي از طريق مشاوره جنسي است.

براي دريافت مشاوره در زمينه تكنيك مسترز جانسون مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: تكنيك مسترز جانسون

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تكنيك مسترز جانسون،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۲:۰۴ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی