كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

تست اعتياد به ب 2

خانواده‌ها از اين موضوع نگران هستند كه فرزندشان از اين قرص به صورت نادرستي استفاده كند. از اين رو افراد و خانواده‌ها بايد با اين قرص و عوارض آن به خوبي آشنا شوند تا در صورتي كه متوجه شدند اگر نزديكانشان از آن به عنوان مسكن و يا به عنوان منفي شدن جواب آزمايش استفاده مي‌كنند، به موقع اقدامات لازم را انجام دهند. 

معرفي قرص ب 2

قبل از اينكه وارد بحث اصلي شويم، بهتر است يك تعريف مفيد و مختصر در مورد قرص ب 2 ارائه دهيم. همانطور كه گفتيم اين قرص به عنوان داروي ترك اعتياد مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه داراي خاصيت ضد درد و سم زدايي است. از اين رو با نام‌هاي ديگري چون بوپرنورفين تهيه و فروخته مي‌شود. نسخه مشابه اين دارو متادون است. شايد تأثيراتشان مثل هم باشد اما اعتيادآور بودن ب 2 بيشتر از متادون است.

تست اعتياد به ب 2 | تأثير قرص ب 2 در آزمايش

افراد براي ازدواج و در برخي از موارد براي استخدام‌ در نهادهاي خاصي بايد تست عدم اعتياد بدهند. از اين رو از طريق آزمايش ادرار مشخص مي‌شود كه فرد چه نوع ماده مخدري را استفاده كرده است. اما برخي از افراد براي اينكه نتيجه آزمايش‌شان منفي از كار درآيند از قرص ب 2 استفاده مي‌كنند. با اين كار هم اعتياد خود را حفظ مي‌كنند و هم جواب آزمايششان منفي از كار درخواهد آمد.

براي شناخت بيشتر در زمينه تست اعتياد كليك كنيد.

علت عدم تشخيص ب 2 در آزمايش

وقتي كه فرد معتاد مصرف مواد مخدر خود را قطع مي‌كند و يا هنوز در حال مصرف است، به سراغ قرص ب 2 مي‌رود. اين قرص يك سم زداي قوي است و باعث مي‌شود در مدت كوتاهي بدن فرد از مواد مخدر تخليه شود و با انجام آزمايش مشخص نمي‌شود كه قبلاً مواد مصرف مي‌كرده است. اما متأسفانه افراد در مورد اين قرص و عوارض خطرناكي كه دارد اطلاعي ندارند، از اين رو به دليل تبليغات نادرست براي اينكه بتوانند از مرحله آزمايش به خوبي عبور كنند، اين قرص را مورد استفاده قرار مي‌دهند.

تشخيص ب 2 در آزمايشگاه

شايد افراد بتوانند به راحتي با مصرف اين قرص آزمايش خود را منفي كنند. اما آزمايشگاه مي‌تواند آزمايش را به صورت دقيق‌تري انجام دهد و وجود ب 2 را نيز بررسي كند و مشخص مي‌شود كه فرد ب 2 را استفاده كرده و يا نكرده است. اين آزمايش با بررسي مشتقات مورفين صورت مي‌گيرد و آزمايشگاه مي‌تواند مقدار مصرف يك هفته قبل را نيز مشخص كند.

نحوه تست اعتياد به ب 2 در آزمايشگاه

آزمايشگاه‌ها قادر هستند كه تستي به عنوان rapid bup test را انجام دهند. در اين روش ادرار فرد با روش غربالگري سريع مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حتي اگر وسايل آزمايشگاهي هم در دسترس نباشد، آزمايش كننده قادر است آن را انجام دهد. در اين تست از نوعي آنتي بادي به نام مونوكلونال استفاده مي‌كنند تا بيشترين مقدار ب 2 را در ادرار فرد تشخيص دهند. وقتي كه سطح ب 2 در ادرار فرد بيش از 10 ميلي‌گرم باشد، تست رپيد مثبت اعلام مي‌شود.

سخن پاياني

قرص ب2 را هم مي‌توان قرصي مفيد و هم قرص مضر در نظر گرفت. البته كفه ترازوي مضر بودن آن بيشتر است. بهتر است براي منفي شدن جواب آزمايش خود از اين قرص استفاده نكنيد و سعي كنيد تا با روش‌هاي سالم‌تر، منطقي‌تر و اخلاقي‌تر اقدام به ترك كنيد. چون در نهايت همه متوجه خواهند شد كه شما اعتياد داريد و براي مخفي كاري از اين قرص استفاده كرده‌ايد. براي ترك اعتياد، بهره‌مندي از روش‌هاي روان درماني و مراجعه به مشاوره ترك اعتياد الزامي بوده و شما را از خطر بازگشت دوباره به مصرف باز مي‌دارد.

سؤالات متداول

– هدف تست اعتياد به ب 2 چيست؟

هدف تست اعتياد كمك به فرد بيمار است و به هيچ عنوان با هدف مچ گيري صورت نخواهد گرفت. از اين رو بايد كاملاً با خواست خود فرد انجام شود، در غير اين صورت به هيچ وجه اخلاقي و مجاز نيست.

– آيا روش خاصي براي مصرف اين قرص وجود دارد؟

قرص ب 2 يك قرص زير زباني است. از اين رو از شكستن قرص و حل نمودن آن در هر مايعي به منظور تزريق در رگ خودداري كنيد. اين عمل مي‌تواند باعث مرگ شود.

براي دريافت مشاوره در زمينه تست اعتياد به ب 2 مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد.

منبع: تست اعتياد به ب 2

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تست اعتياد به ب 2،
موضوع:
[ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۴۵:۲۰ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی