كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

مشاوره تلفني خانواده

مشاوره خانواده با هدف كمك به حفظ بنيان خانواده صورت مي‌گيرد. اغلب افراد زماني از مشاوره خانواده كمك مي‌گيرند كه به مشكلي برخورده كرده و يا با بحران جدي در زندگي مواجه شده باشند. در حالي كه مشاوره خانواده در تمام جنبه هاي زندگي خانوادگي فعاليت مي‌كند و افراد را در حوزه‌هاي مختلفي همچون تصميم گيري براي ازدواج، روش هاي فرزند پروري، برخورد صحيح با همسر و غيره راهنمايي مي‌كند.

 

چرا مشاوره تلفني خانواده لازم است؟

با گذشت زمان و عواملي همچون تفاوت هاي ميان زن و مرد و ناآگاهي زوجين از اين تفاوت‌ها، اختلافات خانوادگي بيشتر مي‌شود. ناآگاهي زوجين از سبك هاي فرزند پروري و روش هاي صحيح تربيت فرزندان، مشكلات ميان خانواده را افزايش مي‌دهد. آگاهي از روش هاي فرزند پروري، روش هاي حل اختلافات و غيره به خانواده ها كمك مي‌كند كه مهارت‌هاي ارتباطي خود را تقويت كرده و سوبرداشت‌هاي خود را كمتر كنند. اين آگاهي مي تواند از طريق تلفن با سهولت بيشتري اتفاق بيفتد؛ چرا كه هماهنگي ميان اعضا براي حضور در يك ساعت خاص در يك مكان معمولا با محدوديت هايي همراه است كه جلسات را طولاني تر مي كند.

مشاوره تلفني خانواده چه مزايايي دارد؟

پيدا كردن يك مشاوره خانواده حرفه اي و مجرب نيازمند صرف هزينه و زمان زيادي مي‌باشد. براي جلسات حضوري لازم است كه هزينه زيادي صرف كرده، وقت قبلي تعيين كرده و درگير مشكلات رفت و آمد و ترافيك روزمره  شويد. اما روانشناسان مركز كانون مشاوران با كادري متخصص و مجرب در خدمت شما هستند تا همان مشاوره حضوري را با  كيفيت تمام و به صورت تلفني به شما ارائه بدهند.

مشاوره تلفني خانواده چه كمكي به افراد مي‌كند؟

با توجه به اينكه بسياري از بحران‌ها در لحظه به وجود مي‌آيد، مشاوره تلفني خانواده به شما اين امكان را مي دهد تا در كمترين زمان با متخصص ارتباط پيدا كرده و بتوانيد هيجانات خود را با كمك حرفه اي كنترل نماييد. بنابراين مشاوره تلفني مانع از اتخاذ تصميمات لحظه اي و اشتباه مي‌شود. از طرف ديگر، مشاوره تلفني خانواده با بررسي تمام شرايط، به ريشه يابي مشكل مي‌پردازد و در انتها راهكاري موثر و قابل اجرا به شما ارائه مي‌دهد.

مشاوره تلفني خانواده بر چه اساسي راهكار ارائه مي‌دهد؟

روانشناسان آموزش ديده در مركز كانون مشاوران، با بررسي همه جانبه مشكل و با توجه به عوامل متعددي همچون شرايط محيطي خانواده، ميزان و شدت اختلافات، آگاهي زن و مرد نسبت به خودشان، نوع شخصيت هر يك و تفاوت هاي اخلاقي شان راهكارهايي را براي بهبود شرايط خانواده ارائه مي‌كنند. نتيجه اين راهكارها با توجه به شدت مشكل و ميزان همكاري طرفين، در كوتاه مدت يا بلند مدت قابل مشاهده مي‌باشد.

موضوعات مورد بحث در مشاوره تلفني خانواده

مراجعين در مشاوره تلفني خانواده درباره حوزه هاي مختلف صحبت مي كنند؛ روانشناس بعد از گوش دادن به مشكل مراجع سعي مي كند مراجع را به آگاهي برساند تا جايي كه فرد و خانواده به سلامت برسند. برخي از اين موارد عبارتند از:

_ ارتباط صحيح و موثر با فرزندان

_ روش هاي حل اختلافات سطحي و عميق زندگي مشترك

_ ريشه يابي مشكلاتي همچون پرخاشگري، دروغگويي، پنهان كاري و عصبانيت همسر

_ آموزش رابطه زناشويي براي بالا بردن كيفيت رابطه جنسي

_ بررسي تفاوت هاي ميان زوجين و ايجاد تعادل ميان آن ها

_ آگاهي دادن به افراد در مورد نقش ها و مسئوليت هايشان در خانواده

_ كمك به ايجاد آرامش در خانواده و لذت بردن از زندگي زناشويي

_ بررسي و ريشه يابي روابط فرا زناشويي در ميان زوجين

_ آموزش نحوه ارتباط با دوستان و خانواده همسر

_ بررسي روش هاي تربيتي والدين و كمك به بهبود آن

_ و….

 

سوالات متداول مشاوره تلفني خانواده

چه زماني مي‌توانم از مشاوره تلفني خانواده كمك بگيرم؟

مشاوره تلفني خانواده در هر زماني به كمك شما مي‌آيد. توصيه مي‌شود كه افراد قبل از بروز مشكل و براي پيشگيري با مشاور صحبت كنند اما در شرايط بحراني نيز، روانشناس به شما كمك مي‌كنند تا بهتر تصميم بگيريد و ميزان آسيب‌ها را تا حد امكان كاهش دهيد.

آيا مشاوره تلفني خانواده مشكل من را حل مي‌كند؟

متخصصان در مركز كانون مشاوران به بررسي همه جانبه مشكل شما مي‌پردازند و با توجه به ميزان و شدت مشكل، راهكارهايي را به شما ارائه مي‌دهند. شما مي‌توانيد تاثير اين راهكارها را با توجه به ميزان همكاري خود در بلند مدت يا كوتاه مدت مشاهده كنيد.

هزينه مشاوره تلفني خانواده به چه صورت مي‌باشد؟

هزينه مشاوره تلفني بسيار كمتر از مشاوره حضوري است و هزينه هاي رفت و آمد و ساير مشكلات مشاوره حضوري را نيز ندارد. شما مي توانيد هم از طريق تلفن ثابت و هم از طريق موبايل از با تجربه ترين و بهترين متخصصان مشاوره دريافت كنيد.

براي دريافت مشاوره خانواده تلفني با مجرب ترين و بهترين روانشناسان مركز كانون مشاوران با شماره 22016024- 021 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره تلفني خانواده

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره تلفني خانواده،
موضوع:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۳:۰۲ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی