كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

نشانه هاي خيانت مردان : خيانت در مردان

گاهي در ازدواج شك و بدگماني نسبت به همسر اتفاق مي‌افتد. اين شك و ترديد نسبت به خيانت مردان شايع‌تر است و زنان را دچار وسواس و آزار فكري مي‌كند. در اين شرايط خانم‌ها بسيار ريزبين و نكته سنج مي‌شوند تا بتوانند بر شك و ترديد خود مهر تأييد بكوبند. اما آيا واقعا همسرتان به شما خيانت مي‌كند؟

در برخي مواقع مرد به صورت ناخواسته رفتارهايي از خود بروز مي‌دهد كه باعث مي‌شود همسرش به او شك كند، درصورتي كه حتي ممكن است وي هرگز وارد رابطه‌ي فرا زناشويي با شخص ديگري نشده باشد. خيانت آسيب‌هاي فراواني را بر زوج و خانواده وارد مي‌كند؛ اما لازم است ابتدا خيانت را به درستي شناسايي كنيد.

بنابراين نبايد فورا برچسب خيانت به همسرتان بزنيد و لازم است با يك روان‌شناس صحبت كنيد تا بتوانيد خيانت در همسرتان را به درستي تشخيص دهيد. حتي بعد از اينكه در رابطه با خيانت همسرتان به يقين رسيديد، نبايد واكنش‌هاي عجولانه از خود نشان دهيد؛ ابتدا از فردي مطئن و متخصص كمك بگيريد. در ادامه نشانه‌هاي مرد خيانت‌كار را ذكر كرده‌ايم.

اجتناب از برقراري رابطه جسماني و عاطفي

ممكن است پس از مدتي همسرتان تمايل نداشته باشد از نظر جسماني و عاطفي با شما رابطه‌ برقرار كند و تنها بودن را ترجيح دهد به اينكه با شما باشد. اين رفتار مي‌تواند به اين دليل اتفاق بيفتد كه او با شخص ديگري رابطه دارد و تمايلي به داشتن رابطه با شما ندارد. حتي نشانه‌هاي مختصري از صميمت مثل نوازش، ابراز محبت و صحبت كردن‌هاي عاشقانه را بروز نمي‌دهد و روابط سردي با شما دارد.

 البته اين نكته زماني شك برانگيز است كه همسرتان قبلا رفتارها و معاشقه‌هاي زيادي با شما داشته است ولي بعد از مدتي به يكباره تغيير كرده‌است. همچنين مرداني كه در حال خيانت هستند به جاي اينكه نگران خانواده‌ي خود باشند، بيشتر به خودشان و مسائل مربوط به خودشان اهميت مي‌دهند و توجه كمتري به شما دارند.

نشانه هاي خيانت مردان : نداشتن صداقت

دروغگويي يكي از مهم‌ترين نشانه‌هاي خيانت در مردان است. اگر متوجه عدم صداقت و دروغگويي همسرتان شديد، رفتارهاي ديگر او را نيز مورد بررسي قرار دهيد و علت دروغ‌گويي را در او جويا شويد.

به اين نكته توجه كنيد زماني كه در حال صحبت كردن با شما است، مستقيم به چشمانتان نگاه مي‌كند يا خير، زيرا معمولا مردان زماني كه قصد دروغگويي به كسي كه با او صميمي هستند را دارند، نمي‌توانند مستقيم به چشمانشان نگاه كنند و دائم به اطراف نگاه مي‌كنند.

پنهان كاري و بروز ندادن اتفاقات روزمره

معمولا مردي كه خيانت مي‌كند، مانند گذشته اتفاقات روزمره را براي شما تعريف نمي‌كند و بيشتر سعي مي‌كند ساكت باشد. مرداني كه خيانت مي‌كنند موضوعات و مسائل مهم را با همسرشان درميان نمي‌گذارند و تنهايي تصميم گيري مي‌كنند.

حتي براي اينكه شما به او شك نكنيد ممكن است اتفاقات روزمره را به صورت كلي و شايد غير واقعي براي شما توضيح دهد. مرد خائن سعي مي‌كند با بهانه‌هاي غيرواقعي غيبت جسمي و رواني خود را توجيه كند و اين داستان سازي‌ها را به گونه‌اي تعريف كند كه نتوان آن را از واقعيت تشخيص داد.

نشانه هاي خيانت مردان : داشتن مسافرت‌هاي مكرر

بعضي از مشاغل هستند كه نياز به ماموريت‌هاي كاري دارند، اما اگر تعداد اين سفرها بيش از اندازه باشد و همسرتان هميشه تنها به مسافرت برود، نشانه‌ي خوبي نيست و ممكن است يكي از علائم هشدار دهنده‌ي خيانت باشد. البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه اين مسئله زماني نگران كننده است كه همسرتان هيچ‌گاه شما را به همراه خود نبرد و اصرار بي‌دليلي براي رفتن به مسافرت داشته باشد.

رفت و آمد زياد با دوستان

معمولا افرادي كه در حال خيانت هستند سعي مي‌كنند وقت كمتري را با شريك خود طي كنند و تمايل دارند بيشتر با دوستان خود باشند. ممكن است پس از مدتي به صورت ناگهاني وقت بيشتري را در بيرون از خانه باشند و به بهانه‌ي كار و … زمان كمتري داخل خانه باشند. آن‌ها ممكن است به دليل عذاب وجداني كه دارند، تلاش كنند كمتر با شما در ارتباط باشند.

نشانه هاي خيانت مردان : كاهش صميمت و ميل جنسي

ممكن است پس از مدتي متوجه شويد كه همسرتان مانند گذشته رفتار نمي‌كند و ديگر تمايلي به برقراري رابطه‌ي جنسي با شما ندارد. در روابط زناشويي به سردي برخورد مي‌كند و مانند گذشته رفتار نمي‌كند.

بسيار ريزبين مي‌شوند و نقاط ضعف و كاستي‌هاي شما را بسيار پررنگ مي‌كنند، ايراد گير مي‌شوند و مدام شما را سرزنش مي‌كنند. اين نشانه‌ها كمي نگران كننده هستند و به شما مي‌گويند كه ممكن است همسرتان با فرد ديگري رابطه داشته باشد.

حساسيت بيش از اندازه به تلفن همراه و وسايل شخصي

مرداني كه خيانت مي‌كنند معمولا نسبت به تلفن همراه خود بسيار حساس هستند و اگر بدون اجازه از تلفن و وسايل شخصي آن‌ها استفاده كنيد بسيار عصباني مي‌شوند و واكنش زيادي نشان مي‌دهند. زماني كه با شما هستند كمتر از تلفن خود استفاده مي‌كنند و احتياط بيشتري دارند، و سعي مي‌كنند زماني كه تنها هستند از موبايل خود استفاده كنند.

نشانه هاي خيانت مردان : وقت گذراني با افراد جديد

ممكن است همسرتان دوستان جديدي پيدا كرده و حتي شايد دوستان جنس مخالف نيز داشته باشد، اما اين مسئله زماني نگران كننده مي‌شود كه متوجه شويد بيشتر زمان خود را با دوستان جديدش مي‌گذراند و وقت كمتري را براي شما اختصاص مي‌دهد.

حتي ممكن است از نظر عاطفي بيشتر با دوست جنس مخالف خود رابطه داشته باشد تا با شما. اين مسئله زنگ هشدار شروع بي‌وفايي است و لازم است هرچه سريعتر جلوي آن گرفته شود تا به مشكل نخوريد.

اهميت افراطي به ظاهر و پوشش

برخي از مردان به صورت عادي به ظاهر خود اهميتي نمي‌دهند و براي پوشش خود وسواس به خرج نمي‌دهند، اما گاهي متوجه مي‌شويد كه پس از مدتي به صورت ناگهاني توجه زيادي به ظاهر خود مي‌كنند، مخصوصا زماني كه قصد دارند به بيرون بروند بسيار به ظاهر و لباس‌هاي خود اهميت مي‌دهند و سعي مي‌كنند در بهترين حالت ممكن ظاهر شوند.

بسياري از زنان در مواجهه باخيانت همسر خود نمي‌دانند چه واكنشي نشان دهند و يا چه تصميمي بگيرند. در اين زمينه متخصصان مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران راه‌حل‌هاي مناسب را ارائه مي‌دهند.

براي دريافت مشاوره در زمينه نشانه‌هاي خيانت مردان مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: نشانه‌هاي خيانت مردان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: نشانه‌هاي خيانت مردان،
موضوع:
[ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۱:۰۰ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی