كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

مشاوره ازدواج

شايد به  نظر شما هم ازدواج كردن نسبت به گذشته سخت تر شده باشد. اين تغيير به دليل مشكلاتي همچون سختگيري خانواده ها، كمبود امكانات رفاهي، مشكلات اقتصادي، محدوديت هاي اجتماعي براي شناخت كافي و غيره رخ مي‌دهد و در نتيجه تصميم گيري براي جوانان سخت تر مي شود. به همين دليل توصيه مي‌شود كه هركسي بايد براي ازدواج، با يك مشاور صحبت كند تا با شناخت و اطمينان بيشتري تصميم گيري نمايد و زندگي موفق‌تري داشته باشد.

 

مشاوره تلفني ازدواج

بسياري از افراد وقت كافي براي مراجعه به مشاوره حضوري را ندارند و يا نگران هزينه زياد آن هستند. مشاوره تلفني ازدواج اين امكان را فراهم مي‌كند كه افراد در هر مكاني كه هستند  با مشاور ارتباط برقرار كنند و از او كمك بگيرند. همچنين افراد خجالتي و كمرويي كه نمي‌توانند مشكلات خود را به صورت حضوري مطرح كنند، از طريق مشاوره تلفني به راحتي با مشاور صحبت مي‌كنند.

همچنين در بسياري از شهرها و روستاها مشاوره حضوري وجود ندارد و افراد امكان دسترسي به مشاور را ندارند. شما مي‌توانيد از هر مكاني كه هستيد با مركز كانون مشاوران تماس بگيريد و از خدمات مشاوره‌اي بهره مند شويد.

اهميت مشاوره قبل ازدواج

براي داشتن ازدواجي موفق، لازم است كه در ابتدا و قبل ازدواج مراحلي را طي كنيد. شناخت قبل ازدواج و آموزش مهارت هاي همسرداري به موفقيت شما در زندگي مشترك كمك بسيار زيادي مي‌كند. بهتر است قبل ازدواج آمادگي كافي داشته باشيد و همسر خود را به حد قابل قبولي بشناسيد و نسبت به توقعات يكديگر آگاهي كسب كنيد. برخي از زوجين، قبل ازدواج در مورد انتظارات يكيدگر با هم صحبت نمي‌كنند و به تفاهم نمي‌رسند. در نتيجه پس از شروع زندگي با مشكل مواجه مي‌شوند و اين مشكلات به تدريج جدي تر مي‌شوند. به همين دليل توصيه مي‌شود كه زوجين از مشاوره قبل ازدواج استفاده كنند تا با كمك مشاور به شناخت بهتر نسبت به يكديگر دست پيدا كنند.

مشاوره بعد ازدواج و دلايل اهميت آن

زندگي بعد ازدواج نياز به مديريت بسيار دقيقي دارد براي مثال برخي از زوجين پس از ازدواج و با گذشت زمان نسبت به يكديگر سرد شده و از علاقه شان كم مي‌شود؛ در نتيجه تاثيرات منفي كيفيت پايين رابطه روز به روز بيشتر مشهود مي شود. مشاوره پس از ازدواج به زوجين كمك مي‌كنند كه علاقه شان را نسبت به يكديگر ترميم كنند و بتوانند در مقابل مشكلات كوچك و بزرگ، بهترين تصميم را بگيرند و به خوبي با آن ها مقابله كنند. شما مي‌توانيد براي حل تمامي مشكلات خود در زندگي مشترك با كانون مشاوران تماس بگيريد تا آن ها شما را ياري كنند.

مشاوره ازدواج تلفني كانون مشاوران

روانشناسان مركز كانون مشاوران، با كادري مجرب و متخصص در خدمت شما هستند كه در تمامي مراحل ازدواج، مشكلات شما را بررسي كرده و با ارائه راهكارهايي اصولي، به حل مشكل شما كمك كنند. كانون مشاوران با قيمتي كمتر و دسترسي راحت تر، همان مشاوره حضوري را با كيفيت عالي به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد در هر كجاي كشور كه هستيد، به راحتي و از طريق تلفن، با مشاور خود در ارتباط باشيد.

 

روند ارائه مشاوره ازدواج چگونه است؟

در مشاوره ازدواج، روانشناس هر دو طرف را مورد ارزيابي و بررسي قرار مي‌دهد. ممكن است براي اين منظور ابتدا هر كدام از ان ها را به تنهايي ملاقات مي كند، سپس جلساتي سه نفره تشكيل مي‌دهد. زوجين درطي اين جلسات فرصت پيدا مي كنند تا به نسبت به خود و يكديگر شناخت كامل‌تري پيدا كنند و انتخابشان بر اساس واقعيت شكل بگيرد (نه بر اساس احساسات و يا تصورات غلط). 
ممكن است يكي از طرفين براي شركت در جلسات امتناع كند؛ بهانه گيري كردن، بيان عدم نياز به مشاوره، تعويق انداختن جلسات، دليل تراشي و… از جمله نمونه هايي از مشاركت هستند. در اين موارد باز هم يكي از زوجين مي تواند با شركت در جلسات مشاوره نسبت به شكل گيري رابطه اي مناسب اطمينان حاصل كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: مشاوره تلفني ازدواج

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره تلفني ازدواج،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۴:۱۷ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی