كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

مزاياي مشاوره با موبايل

به طور كلي براي افرادي كه زمان زيادي براي دريافت وقت و مراجعه‌ي حضوري ندارند، مشاوره‌ي موبايل بهترين گزينه است و باعث مي‌شود تا فورا مشكل آن‌ها بررسي شود. در ادامه به ديگر مزاياي مشاوره با موبايل اشاره مي‌كنيم.

 

صرفه جويي در وقت و انرژي

يكي از مزاياي مشاوره با موبايل اين است كه نيازي نيست مسير طولاني طي كنيد يا ساعت‌ها در راه باشيد، شما مي‌توانيد به صورت تلفني با متخصص ارتباط برقرار كنيد و در وقت خود صرفه جويي كنيد. همچنين كساني كه از مشاوره تلفني استفاده مي‌كنند ديگر لازم نيست براي ديدن مشاور وقت بگيرند و زمان طولاني براي رسيدن نوبت تلف كنند. درمشاوره تلفني كانون مشاوران مي توانيد در اسرع وقت با بهترين روانشناسان صحبت نماييد.

صرفه جويي در هزينه

به صوت كلي مشاوره با موبايل هزينه‌ي كمتري نسبت به مشاوره‌ي حضوري دارد، چرا كه ديگر نيازي به پرداخت هزينه‌هاي رفت و آمد نيست. شما در هرجايي كه باشيد به راحتي مي‌توانيد با مشاورين تماس بگيريد. همچنين براي مشاوره‌ي غيرحضوري مي‌توانيد از تلفن ثابت يا تلفن همراه استفاده كنيد.

هميشه در دسترس بودن

 در ارتباط تلفني مانند مشاوره‌ي حضوري مشكلات و دغدغه‌هاي فرد بررسي مي‌شود و براي درمان اقدام مي‌شود، اما يكي از برتري‌هاي مشاوره با موبايل اين است كه هميشه در دسترس مي‌باشد و در مواقع اورژانسي و ضروري مانند خيانت همسر، شكست عشقي، آسيب‌هاي جنسي و… كه فرد نياز به راهنمايي فوري دارد، مي‌توانيد مشاوره دريافت كنيد. به صورت كلي در هر زمان و هرجايي كه احساس كرديد به همدردي با مشاور احتياج داريد به راحتي مي‌توانيد با آن‌ها ارتباط صحبت كنيد.

شناسايي نشدن در هنگام مشاوره

برخي افراد به دلايل مختلفي مانند خجالتي بودن، اختلالات جنسي، مشكل اعتياد، مشهور بودن و…  تمايل ندارند توسط مشاور و روان‌شناس شناسايي شوند و ترجيح مي‌دهند كه ناشناخته باقي‌ بمانند. به همين دليل به اينگونه افراد توصيه مي‌شود از مشاوره‌ي تلفني استفاده كنند تا علاوه بر دريافت مشاوره، هويت آن‌ها شناسايي نشود، ارتباط امني داشته باشند، بتوانند به راحتي و آزادانه از خدمات مشاوره‌ استفاده كنند.

نحوه‌ي برقراري ارتباط با تلفن همراه

برقراري مشاوره با موبايل  تفاوت‌هايي با مشاوره تلفني دارد، در مشاوره‌ي تلفني مي‌توان به صورت مستقيم با مشاور ارتباط برقرار كرد و نيازي به وقت قبلي نيست. اما مشاوره با تلفن همراه مراحلي دارد كه شامل:

_ تماس با مركز كانون مشاوران

_ درخواست ارتباط خارج از سامانه

_ مشخص كردن موضوعي كه قصد داريد در رابطه با آن صحبت كنيد

_ بعد از پرداخت اينترنتي، شماره‌ها و راه‌هاي ارتباطي براي شما نمايش داده مي‌شود

_ حدودا تا ۱۵ دقيقه بعد از دريافت راه‌هاي ارتباطي مي‌توانيد با مشاورين متخصص صحبت كنيد

مركز كانون مشاوران

مركز كانون مشاوران، با گردهم آوري روان‌شناسان و مشاورين مجرب در زمينه‌هاي مختلف از 8 صبح تا 2 بامداد پاسخگوي سوالات شما هستند. مشاورين اين مركز اساتيد دانشگاه و كساني هستند كه در روان‌شناسي و مشاوره تبحر خاصي دارند و پس از ارتباط با آن‌ها در صورت نياز مي‌توانيد به صورت حضوري مراجعه كنيد و از خدمات مشاوره‌ اين مركز بهره‌مند شويد. همچنين اين مركز، تنها مركز تاييد شده از سوي خانه روان‌شناسان ايران جهت فعاليت در فضاي مجازي است.

 حوزه‌هايي كه مشاورين و روان‌شناسان در آن فعاليت مي‌كنند شامل موارد زير مي باشد.

مشاوره فردي (استرس، اضطراب، كنترل خشم، خودارضايي، زود انزالي، افسردگي و …)

مشاوره خانواده (فرزند پروري، ازدواج، طلاق، خيانت، جنسي، زناشويي و ….)

مشاوره تحصيلي و شغلي

مشاوره كودك

مشاوره نوجوان

مشاوره اعتياد

و….

 

سوالات متداول

آيا پس از مشاوره‌ي تلفني امكان مشاوره حضوري هم وجود دارد؟

بله پس از مشاوره‌ي تلفني درصورتي كه تمايل داشته باشيد يا مشاور ادامه‌ي روند درمان به صورت حضوري را كارآمدتر بداند مي‌توانيد به صورت حضوري مراجعه كنيد.

روش انجام مشاوره تلفني چگونه است؟

مي‌توانيد در ابتدا با شماره‌ي 22016024- 021 تماس بگيريد و پس از پرداخت هزينه به روانشناس كانون مشاوران وصل شويد و صحبت كنيد.

در چه ساعات روز مي‌توان با مشاوره تلفني تماس گرفت؟ 

در ساعات كاري مركز از 8 صبح تا 2 بامداد متخصصان آماده پاسخگويي به شما عزيزان هستند. تنها كافي است براي دريافت خدمات در اين ساعات تماس بگيريد.

براي دريافت مشاوره تلفني با موبايل مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: مشاوره تلفني با موبايل

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره تلفني با موبايل،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۳:۲۸ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی