كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

عشق بازي با همسر

عشق بازي با همسر لازمه‌ي برقراري رابطه‌ي جنسي و شروع آن است. نيم ساعت معاشقه قبل از رابطه جنسي مي‌تواند كيفيت روابط زناشويي و افزايش لذت را بهبود ببخشد. خيلي مهم است كه طرفين بتوانند احساسات خود را در رابطه جنسي به درستي بروز دهند. عشق بازي مجموعه‌اي از رفتارها وكارهايي را شامل مي‌شود كه براي برانگيختن ميل جنسي طرفين صورت مي‌گيرد؛ گاهي ممكن است زن و مرد از عشق بازي تنها براي ابراز محبت استفاده كنند و بعد از آن رابطه‌ي جنسي نداشته باشند.

در برخي شرايط امكان انجام رابطه جنسي وجود ندارد؛ مانند زمان‌هايي كه بانوان در دوران قاعدگي خود هستند، باردار هستند و يا مشكلات جنسي براي هر دو طرف وجود دارد؛ معاشقه مي‌تواند بهترين راه براي ارضاي نيازهاي هر دو طرف و افزايش محبت و صميميت در اين شرايط باشد.

لمس شدن و لمس كردني كه در معاشقه اتفاق ميوفتد روان افراد را هم ارضا مي‌كند. مخصوصا براي بانوان معاشقه ضروري‌تر است چرا كه براي تحريك و رابطه جنسي به آماده سازي نياز دارند.

چه كارهايي مي‌توان در معاشقه انجام داد؟

در معاشقه بايد كارهايي انجام شود كه طرف مقابل را تحريك كند و احساسات خوبي را در او ايجاد كند. ميزان و شدت تحريك پذيري در افراد مختلف متفاوت است اما مجموعه‌اي از رفتارها وجود دارند كه به صورت مشترك باعث ايجاد حس لذت و تحريك در افراد مي‌شوند. در ادامه برخي از اين رفتارها را ذكر كرده‌ايم.

عشق بازي با همسر | در آغوش گرفتن

وقتي كه طرف مقابلتان را در آغوش مي‌گيريد احساس امنيت در او موج ميزند و اين تصور به طور ناخودآگاه برايش ايجاد مي‌شود كه مي‌تواند به شما تكيه كند. آرام آرام اما محكم همسر خود را در آغوش بگيريد و به سينه خود فشار دهيد؛ اين كار باعث ايجاد شدن احساس لذت در او مي‌شود و احساسات مثبت در او افزايش مي‌يابد.

نجواهاي عاشقانه

به زبان آوردن عشق و علاقه مي‌تواند به بهترين شكل طرف مقابلتان را تحت تاثير قرار دهد همچنين مي‌توانيد چيزي را كه از او مي‌خواهيد از اين طريق دريافت كنيد. مخصوصا در خانوم ها اگر از ارتباط كلامي و نجواهاي عاشقانه استفاده كنيد بهترين نتيجه را مي‌گيريد. حتما شنيده‌ايد كه خانم‌ها با شنيدن تحريك مي‌شوند و مردها با ديدن.

در هنگام صحبت كردن حواستان به تن صدايتان باشد. بالا و پايين بردن لحن و آرام صحبت كردن مي‌تواند حس بهتري براي شخص مقابل به دنبال داشته باشد.

نوازش كردن در معاشقه

نوازش كردن مي‌تواند تاثير بسيار خوبي قبل از شروع رابطه جنسي به جا بگذارد. چون عموما لمس كردن به هر دو طرف احساس بسيار خوبي مي‌دهد و مي‌تواند ذهن را آماده كند. در بسياري از مواقع كه امكان ايجاد رابطه جنسي وجود ندارد مي‌شود با نوازش كردن و لمس كردن نقاط مختلف بدن همسر را به ارضاي جنسي رساند.

بوسيدن در معاشقه

لب ها يكي از بهترين راه ها براي ابراز علاقه و دوست داشتن هستند. شما با بوسيدن طرف مقابل مي‌توانيد احساساتش را برانگيخته كنيد و بر قلب و روحش كنيد. به دليل وجود 10 هزار عصب در لب‌ها عضو بسيار حساسي محسوب مي‌شوند و مي‌توانند منبعي لذت بخش باشند.

استفاده از عطر مناسب

استفاده از عطرهاي مناسب و مورد علاقه همسرتان ميتواند در معاشقه به شما كمك كند. به اين دليل كه حس بويايي مستقيما روي بخش حساسي از مغز تاثير مي‌گذارد و عاطفه را برانگيخته مي‌كند. همچنين بوييدن در عشق بازي يكي از مهم ترين و رومانتيك‌ترين كار هاست. راه‌هاي بسيار زيادي براي تحريك همسر در عشق بازي وجود دارد.

 نكات مهم در عشق بازي با همسر

هيچ گاه نبايد براي شروع يك معاشقه شتاب زده عمل كرد. عشق بازي شروع رابطه جنسي‌ست و نبايد آن را سرسري گرفت. اگر قصد انجام اين كار را داريد حتما از چند ساعت قبل به طور غير مستقيم به طرف مقابل خبر دهيد؛ مي‌توانيد به همسر خود پيام بدهيد يا به او تلفن بزنيد و بي دليل حالش را بپرسيد. آقايان هنگام رفتن به منزل گل بخرند و خانم ها خانه را به بهترين شكل مرتب كرده و يك وعده غذايي عالي باهم داشته باشند تا شخص مقابل بتواند انرژي لازم را كسب كند و آمادگي داشته‌باشد.

شايد شما زمان زيادي براي آماد شدن نخواهيد اما همسرتان براي اين كار زمان بيشتري لازم داشته‌باشد. ضروري است كه طرف مقابل آمادگي لازم را داشته باشد اگر به يكباره وارد عشق بازي شويد ممكن است نتيجه‌اي را كه مي‌خواهيد به دست نياوريد.

به ياد داشته باشيد كه صرفا براي تحريك يكديگر به عشق بازي نپردازيد به طور طبيعي اين اتفاق ميوفتد پس بيشتر سعي كنيد تا احساسات خود را به يكديگر ابراز كنيد و عشق خود را انتقال دهيد.

اتفاقاتي كه در هنگام معاشقه در بدن رخ مي‌دهند

_ترشح هورمون عشق: در بدن شما اكسي توسين و دوپامين ترشح مي‌شود. هورمون اكسي توسين علاقه شما را براي بودن با طرف مقابل بيشتر مي‌كند و دوپامين كه مركز لذت مغز  است، شما را برانگيخته مي‌كند.

_افزايش لذت جنسي: با معاشقه رگ‌هاي خوني در بخش‌هاي اندام تناسلي گشاد مي‌شوند و باعث ايجاد ترشحات و در نتيجه لذت جنسي مي‌شود.

_حساس شدن اعضاي بدن: با عشق بازي نواحي تحريك كننده‌ي احساسات به طور زيادي فعال مي‌شوند و چون حجم خون زيادي در آن‌ها جريان پيدا مي‌كند و سرازير مي‌شود، عصب‌هاي انتقال دهنده‌ي حساسيت هم شروع به فعاليت مي‌كنند.

_از بين رفتن كالري: در ازاي هر شش دقيقه عشق بازي حداقل 21 كيلو كالري سوزانده مي‌شود، تقريبا بعد از نيم ساعت شما موفق به سوزاندن 100 كيلو كالري شده‌ايد!

_افزايش ضربان قلب: در معاشقه فعاليت جسمي بالا مي‌رود و در نتيجه‌ ضربان قلب نيز افزايش مي‌يابد. همچنين 10 تا 20 دقيقه طول مي‌كشد تا تپش قلب به حالت اول بازگردد.

_ايجاد حس آرامش: هورمون هايي به نام پرولاكتين در بدن وجود دارند كه بيشتر در بانوان ترشح مي‌شوند. پرولاكتين حس آرامش را در فرد بالا مي‌برد. اين هورمون در هنگام خواب و عشق بازي بيشتر ترشح مي‌شود و به ايجاد آرامش در رابطه‌ي جنسي كمك مي‌كند.

براي دريافت مشاوره جنسي مي‌توانيد از خدمات مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران بهره‌مند شويد.

راي دريافت مشاوره در زمينه عشق بازي با همسر مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: عشق بازي با همسر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: عشق بازي با همسر،
موضوع:
[ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۶:۲۹ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی