كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

لزوم شناخت بدن همسر

در ادامه مواردي را ذكر كرده‌ايم كه به اهميت شناخت بدن همسر در رابطه جنسي اشاره دارند:

نداشتن توقع غيرمنطقي

شناخت بدن همسر به شما كمك مي‌كند تا توقعات بي‌جاي خود را كنار بگذاريد. شما اگر بدن همسر خود را به خوبي بشناسيد متوجه مي‌شويد كه نبايد از او چيزهايي را بخواهيد كه در توانش نيست. در نتيجه به خوبي او را درك مي‌كنيد؛ اين امر باعث تاثيرات مثبت در زندگي مي‌شود. در اين حالت همسرتان آرامش بيشتري دارد و بدون اين كه بخواهد از شما دوري كند خواهان رابطه با شماست. علاوه بر اين‌انها شما مي‌دانيد كه در چه زمان‌هايي بايد از شروع رابطه اجتناب كنيد و اين نقطه عطف بسيار بزرگي در رابطه زناشويي است.

لذت هر دو طرف در رابطه جنسي

اگر شما بتوانيد به يك اندازه از بدن همسر خود شناخت داشته باشيد و نقطه‌هاي تحريك‌پذيرش را بشناسيد مي‌توانيد رابطه جنسي را رقم بزنيد كه هردوطرف از آن لذت كافي را ببرند. در اين شناخت شما متوجه مي‌شويد كه نزديك شدن به كدام ناحيه‌ها براي همسرتان خوشايند نيست و يا لمس كدام نقاط به او لذت بيشتري مي‌دهد.

شناخت بدن همسر و كاهش اشتباه در رابطه جنسي

بانوان و آقايان در رابطه جنسي دچار اشتباهاتي مي‌شوند كه ممكن است ناشي از نداشتن آگاهي درست از بدن همسرشان باشد. اگر افراد از بدن همسر خود آگاهي كافي را داشته باشند اين اشتباهات تا حدود زيادي كاهش پيدا مي‌كند.

درك تفاوت‌ها

بعضي از زوج‌ها فكر مي‌كنند كه ساختار بدن همسرشان شبيه به ساختار بدني خودشان است و هر احساساتي را كه تجربه مي‌كنند طرف مقابلشان هم آن احساسات را دارد. اما اين تصور اشتباهي است كه در نهايت باعث نارضايتي شخص مقابل مي‌شود با شناخت بدن يك‌ديگر تا حدود زيادي اين تفاوت‌ها درك مي‌شود و تاثير مثبتي بر زندگي زناشويي مي‌گذارد.

شناخت بدن زنان

اهميت بسيار زيادي دارد كه آقايان از بدن همسرشان آگاهي داشته باشند. به دليل اين كه بانوان براي تحريك‌پذيري در رابطه به توجه بيشتري احتياج دارند و اغلب ديرتر از مردان به ارگاسم مي‌رسند، علاوه بر اين در موقعيت‌هاي مختلفي نبايد از آن‌ها انتظار داشت كه رابطه جنسي برقرار كنند.

شناخت بدن همسر | نقاط تحريك‌پذير بدن بانوان

سر و گردن: يكي از ناحيه حساس بانوان موها و گردن اوست كه اگر قبل از رابطه جنسي آن را نوازش كنيد تاثير مثبتي بر رابطه شما دارد.

لاله گوش: لاله گوش يكي ديگر از نواحي حساس بانوان است كه در معاشقه نقش بسيار مهمي دارد. اما در بعضي از بانوان ممكن است در اين بخش دچار قلقلك شوند كه بايد با احتياط با آن‌ها برخورد شود.

لب‌ها: لب جزو نقطه‌هايي از بدن بانوان است كه داراي اعصاب بسيار زيادي است و به خوبي مي‌تواند باعث تحريك بانوان بشود. لب‌ها را هيچ‌وقت نبايد در انجام معاشقه فراموش كرد.

دست‌ها: مچ، بازو، زيربغل زنان يكي ديگر از ناحيه‌هاي بدن اوست كه عموما توجه كمتري به آن مي‌شود در صورتي كه مي‌تواند تا حدودي موجب برانگيختگي آنان بشود.

سينه‌ها: سينه‌ها بخشي از اندام بانوان است كه عموما افراد در رابطه با حساسيت اين قسمت از بدن آگاه هستند. با توجه به اين قسمت مي‌توان كيفيت رابطه جنسي را بالا برد.

اندام جنسي: حساس‌ترين قسمت بدن زنان اين ناحيه است كه در تمام افراد ارگاسم با تحريك اين ناحيه اتفاق مي‌افتد.

كليتوريس: اين ناحيه از حساس‌ترين نقاط بدن زنان است كه لمس و لرزش آن لذت و تحريك بسياري را براي آن‌ها به همراه دارد. تحريك اين ناحيه زماني كه با تحريك نوك سينه‌ها همراه باشد بيشترين تأثير را دارد.

شكم، كمر و پاها نيز قسمت مهمي از بدن هستند كه مي‌توان براي برانگيختگي جنسي از آن‌ها استفاده كرد.

تغييرات بعد از رسيدن به ارگاسم

بعد از به ارگاسم رسيدن ميزان ترشح پرولاكتين كه باعث سركوب كردن دوپامين مي‌شود و باعث خواب آلودگي مي‌شود كاهش پيدا مي‌كند. در اين حالت انرژي زيادي وارد بدن بانوان مي‌شود كه دروني است و باعث مي‌شود توانايي بيشتري پيدا كنند. زنان بعد از رابطه جنسي علاقه بسياري دارند كه تجربه‌هايشان را پردازش كنند به همين دليل است كه دوست دارند بعد از رابطه جنسي صحبت كنند و يا در آغوش كشيده شوند.

زمان‌هايي كه نبايد از بانوان انتظار رابطه جنسي داشت

اين مسئله در شناخت بدن همسر اهميت زيادي دارد. در همه زنان دوراني به عنوان دوران قاعدگي وجود دارد كه با ايجاد تغييرات هورموني در بدن آن‌ها همراه است. در پي اين اتفاق خلقشان دچار تغييراتي مي‌شود كه تا حدودي او را بي حوصله مي‌كند و در نتيجه نبايد از او انتظار رابطه جنسي داشت. اين دوران مي‌تواند از چند روز قبل از قاعدگي شروع شود و در طول هفته‌ قاعدگي هم ادامه پيدا كند. حتي اين خلق‌پايين و تحريك پذيري را در زمان وقوع يائسگي‌هم مي‌توان مشاهده كرد.

شناحت بدن مردان

آشنايي با بدن مردان به همسرانشان كمك مي‌كند تا نسبت به نقاط تحريك‌پذير آگاهي بيشتري داشته‌باشند. رابطه جنسي لذت بخش نياز به آموزش دارد. در اين زمينه متخصصان مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران خدمات تخصصي و آموزشي ارائه مي‌دهند.

شناخت بدن همسر | نقاط تحريك‌پذير بدن آقايان

لب‌ها: در مردان نيز مانند زنان لب‌ها اعصاب زيادي دارند كه باعث افزايش برانگيختگي در آن‌ها مي‌شود.

بيضه‌ها: يكي از حساس‌ترين قسمت بدن آقايان بيضه‌هاست كه  پوست بسيار نازكي دارد و رگ‌هاي بسياري در آن وجود دارد كه تحريك‌پذيري آن‌ را چندين برابر مي‌كند اما بايد حواستان باشد كه ضربه‌هاي محكمي به آن وارد نشود.

گردن: تحريك اين قسمت گردش خون را بسيار بالا مي‌برد و هيجانش را چندين برابر مي‌كند.

لاله‌گوش: يكي از ناحيه‌هاي حساس ميان آقايان و بانوان همين قسمت لاله گوش است.

نوك سينه: در بعضي از مردان اين نقطه حساسيت بسياري دارد اما در بعضي ديگر علاقه‌اي به لمس شدن اين نقطه وجود ندارد. پس براي متوجه شدن اين قضيه بايد يك‌بار اين ناحيه را تحريك كنيد تا بدانيد همسرتان جزو كدام دسته است.

كشاله ران: اين قسمت هم داراي تجمع اعصاب است و به همين دليل تحريك‌پذير است.

آلت تناسلي: آلت تناسلي هم در مردان مانند زنان يكي از حساس‌ترين نقاط بدن است كه براي انجام يك رابطه جنسي خوب حتما بايد آن‌را تحريك كنيد.

تغييرات بعد از رسيدن به ارگاسم

بعد از رابطه جنسي و رسيدن به ارگاسم در بدن مردان هورموني به نام پرولاكتين ترشح مي‌شود كه دوپامين را سركوب مي‌كند و باعث خواب‌آلودگي مردان مي‌شود اين مسئله است كه باعث مي‌شود بعد از رابطه جنسي مردان بخوابند. لذت جنسي در آقايان بيروني است به صورتي كه تمام انرژي آن‌ها از بدنشان خارج مي‌شود و بعد از آن براي هيچ كاري انرژي ندارند و دلشان مي‌خواهد استراحت كنند اما در بعضي از مردان به خواب ختم نمي‌شود و علاقه دارند كه همسرشان آن‌ها را نوازش كند.

زمان‌هايي كه نبايد از آقايان انتظار رابطه جنسي داشت

فقط زنان نيستند كه در اثر قاعدگي دچار تغييرات هورموني مي‌شوند بلكه مردان هم دوره‌اي شبيه به آن‌ها دارند كه روان آن‌ها را تا حد زيادي تحت تاثير خود قرار مي‌دهد. اين چرخه نشان‌دهنده فرآيند طبيعي دستگاه توليد مثل است. كاهش هورمون تستوسترون در بعضي از روزها باعث به وجود آمدن اين چرخه در بدن مردان مي‌شود. كه نشانه‌هايي مثل استرس، اختلال در خواب، اختلال در اشتها، عصبانيت، حساسيت بيش‌از حد، عصبانيت، تحريك‌پذيري و افسردگي و غمگيني از علائم اين چرخه است. اين چرخه به پريود مردانه معروف است.

براي دريافت مشاوره در زمينه شناخت بدن همسر مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: شناخت بدن همسر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: شناخت بدن همسر،
موضوع:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۳:۵۳ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی