كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

شناسايي نقاط حساس بدن زن

مناطق مختلفي موجب تحريك زنان مي‌شوند و آقايون با ماساژ اين نقاط مي‌توانند همسر خود را براي برقراري رابطه‌ جنسي آماده كنند. اين مناطق در قسمت‌هاي مختلف بدن وجود دارد و برخي از آن‌ها به دليل وجود ضربان يا رگ‌هاي عصبي از حساسيت بالايي برخوردار هستند. همچنين مركز مشاوره روانشناسي مي‌تواند به شما براي بهبود كيفيت رابطه و شناسايي اين نقاط حساس كمك كند.

1. سر از نقاط حساس بدن زن

در ابتدا مي‌توانيد با نوازش موها و بازي كردن با آن‌ها معاشقه‌ خود را شروع كنيد. اين حركت در شروع و پايان رابطه كاربرد دارد. به اين معنا كه مي‌توانيد در ابتدا براي تحريكات فيزيكي از اين حركت شروع كنيد و در انتهاي رابطه جنسي نيز مي‌توانيد همسر خود را در آغوش بگيريد و با نوازش موهاي او پايان لذت بخشي براي رابطه‌ خود رقم بزنيد. يادتان باشد همانقدر كه ابتداي رابطه مهم است، انتهاي رابطه نيز اهميت بالايي دارد و اگر به آن توجه نشود به تدريج روابطتان به سردي گرايش مي‌يابد. 

2. گردن

يكي ديگر از نقاط حساس بدن خانم‌ها گردن مي‌باشد و به دليل وجود ضربان در اين ناحيه بوسيدن آن لذت بخش است. اما به اين مسئله توجه داشته‌ باشيد كه ممكن است برخي از خانم‌ها از برخورد بزاق دهان با گردن يا ساير نواحي خوششان نيايد، به همين خاطر توصيه مي‌شود اين مسئله را در زمان بوسيدن همسرتان در نظر داشته‌ باشيد.

3. لب‌ها از نقاط حساس بدن زن

لب‌ها جزء مهم‌ترين قسمت بدن زنان هستند و تاثير زيادي در تحريك آن‌ها دارد. بوسيدن آرام و پر از عشق لب‌ها اهميت بالايي دارند و معمولا براي شروع رابطه‌ جنسي از اين حركت استفاده مي‌شود.

4. ران‌ها

نوازش درون و بيرون ران‌ها موجب تحريك زنان مي‌شود و مي‌توان اين مناطق را از روي لباس يا زماني كه برهنه است نوازش كرد. براي اين كار مي‌توانيد پاهاي او را از هم باز كنيد و ران‌هايش را نوازش كنيد.

5. نوك سينه از نقاط حساس بدن زن

علاوه بر لب‌ها،‌ نوك سينه نيز يكي ديگر از مهم‌ترين نقاط بدن زنان است اما نحوه‌ تحريك آن‌ها بسيار مهم است زيرا ممكن است تحريك اشتباه موجب بروز درد در زنان شود و ديگر لذت بخش نباشد. تحريك نوك سينه نيازمند ملايمت و حركات ظريف است، مثلا حركت دوراني زبان روي نوك سينه بسيار لذت‌بخش‌تر از مكيدن سينه مانند بچه‌ شيرخواره است.

6. دست‌ها

نوازش دست‌ها بهتر است به اين صورت باشد كه در ابتدا از انگشتان شروع شود تا به نوازش كل دست برسد. همچنين مچ دست‌ها حساس و تحريك‌پذير هستند و مي‌توانيد با بوسيدن آرام و حركت زبان در ناحيه‌اي كه نبض دارد همسرتان را تحريك كنيد. نوازش كل دست زنان نيز لذت‌بخش است و باعث مي‌شود تا زنان از اين حركت لذت ببرند.

7. گوش‌ها از نقاط حساس بدن زن

مي‌توانيد گوش‌هاي همسرتان را نوازش كنيد و به آرامي ببوسيد و همسر خود را تحريك كنيد. همچنين يادتان باشد كه زنان عاشق شنيدن جملات عاشقانه هستند و مي‌توانيد جملات عاشقانه را در گوش همسرتان زمزمه كنيد و او را نوازش كنيد. لاله گوش يكي از نقاط حساسي است كه مي‌توانيد براي تحريك از آن استفاده كنيد.

8. شكم و ناف

براي اينكه اين ناحيه را نوازش كنيد مي‌توانيد از بالاي شكم شروع به نوازش كرده و به تدريج پايين بياييد. بوسيدن، مكيدن و ليسيدن ناف خانم‌ها بسيار لذت بخش است و باعث تحريك خانم‌ها مي‌شود.

9. پاها از نقاط حساس بدن زن

اين ناحيه نيز بسيار حساس و تحريك پذير است و ماساژ پاها تاثير زيادي در تحريك زنان دارد. اگر براي ماساژ از روغن يا كرم استفاده كنيد و ماساژ را از وسط كف پا آغاز كنيد بهتر مي‌توانيد همسر خود را تحريك كنيد. يادتان باشد ماساژ به گونه‌اي باشد كه باعث قلقلك همسرتان نشود و آرامش بخش باشد.

10. باسن

زماني كه نقاط ديگر را تحريك مي‌كنيد به تدريج در اين ناحيه جريان خون زياد مي‌شود و هنگامي كه به ماساژ و تحريك اين ناحيه مي‌رسيد بهتر است اين منطقه را آرام ماساژ دهيد و تحريك كنيد و از اقدامات خشن خودداري كنيد تا همسرتان به خوبي تحريك شود.

11. كوليتوريس از نقاط حساس بدن زن

جالب است بدانيد حساس‌ترين نقطه در بدن زنان كوليتوريس است كه به دليل وجود رگ‌هاي عصبي فراوان در اين نقطه ميزان لذت جنسي بسيار زياد است. اگر در زمان دخول اين ناحيه تحريك شود مي‌توان ارگاسم خوبي را تجربه كرد و نحوه‌ به ارگاسم رسيدن از طريق تحريك كليتوريس در خانم‌ها متفاوت است. ولي معمولا با تحريك آرام و گردشي انگشتان دست روي كليتوريس خانم‌ها موجب رسيدن به ارگاسم لذت بخش مي‌شويد.

12. نقطه‌ جي

اين نقطه نيز حساسيت بالايي دارد و محل آن زير استخوان شرمگاهي و از دهانه‌ واژن حدود يك تا دو بند انگشت به سمت داخل مي‌رود. اين ناحيه بافت سفتي دارد و در زمان تحريك شدن حدود يك چهارم سايز متورم مي‌شود. بسياري از خانم‌ها با تحريك اين نقطه به ارگاسم مي‌رسند.همچنين براي اطلاعات بيشتر در زمينه روابط زناشويي كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مسائل جنسي مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: نقاط حساس بدن زن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: نقاط حساس بدن زن،
موضوع:
[ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۵:۲۵ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی