كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

سكس ضربدري چيست؟

انسان رابطه جنسي را براي رسيدن به لذت انجام مي‌دهد. در صورتي كه لذت در رابطه جنسي كاهش پيدا كند امكان دارد زوجين نسبت به يكديگر سرد شوند. ممكن است كه كاهش لذت در رابطه جنسي ناشي از عدم تنوع باشد. تنوع در رابطه براي بسياري از زوجين اهميت بسيار زيادي دارد به طوري كه براي ايجاد تنوع دست به كارهاي متعددي مي‌زند. يك از اين كارها برقراري رابطه جنسي ضربدري است. سكس ضربدري به اين صورت است كه دو يا چند زوج به صورت گروهي رابطه جنسي برقرار مي‌كنند و در اين ميان پارتنرهاي خود را با يكديگر عوض مي‌كنند.

مكان‌هاي انجام سكس ضربدري

در برخي  از كشورها، سكس  ضربدري آزاد است و بارها قابل انجام است. اين نوع سكس معمولا در مكان‌ها و مهماني‌هاي مخصوص صورت مي‌گيرد. به طور معمول، زوجين يكديگر را از طريق اينترنت و فضاي مجازي پيدا مي‌كنند و براي ديدار با هم و انجام سكس ضربدري در يك مكان مشخص قرار مي‌گذارند. سكس ضربدري در بين خويشاوندان نيز وجود دارد و افرادي كه رابطه فاميلي دارند به انجام سكس ضربدري مي‌پردازند.

دلايل تمايل به سكس ضربدري

تمايل به سكس ضربدري مي‌تواند علل بسيار زيادي داشته باشد. مهم‌ترين دلايل تمايل به اين نوع رابطه عبارتند از:

1. فانتزي‌هاي ذهني

فانتزي به معناي تصورات و خواسته‌هايي است كه واقعيت ندارند و تنها در ذهن افراد ايجاد مي‌‌شوند. همه‌ي افراد فانتزي‌هايي براي رابطه‌هاي جنسي خود دارند اما خيلي از آن‌ها اين فانزي‌ها را سركوب كرده و اجازه نمي‌دهند كه وارد دنياي واقعي آن‌ها بشود. اما برخي ديگر آن را سركوب نكرده و فانتزي‌هايشان را واقعي مي‌كنند. ممكن است كه فانتزي‌هاي جنسي در دوران كودكي فرد ريشه داشته باشد.

2. شريك‌هاي جنسي زياد

برخي از مردان تمايل دارند كه در يك رابطه جنسي با چندين زن و به صورت همزمان رابطه داشته باشند. داشتن شريك‌هاي جنسي زياد يكي از فانتزي‌هاي ذهني آنان مي‌باشد. اما به طور معمول، زنان فانتزي‌هاي ذهني خود در مورد رابطه با چند مرد به صورت همزمان را عملي نمي‌كنند و آن را در همان حد فانتزي و تصور ذهني نگه مي‌دارند.

3. سردي جنسي

برخي از زوجين پس از گذشت مدتي، از رابطه جنسي خود خسته شده و نسبت به يكديگر سرد مي‌شوند. در نتيجه براي اينكه اين سردي را از بين ببرند و به رابطه خود تنوع بدهند به رابطه‌هايي همچون سكس ضربدري و سكس گروهي روي مي‌آورند تا نيازهاي جنسي شان ارضا شود.

4. تأييد كردن خود

برخي از افراد مي‌خواهند كه به همسر خود اثبات كنند كه شريك جنسي خوبي هستند و براي اينكه قدرت خودشان را تأييد كنند، اين نوع رابطه را به همسرشان پيشنهاد مي‌دهند.

5. تماشا كردن و تماشا شدن در سكس ضربدري

برخي از افراد وارد سكس ضربدري نمي‌شوند و تنها از طريق مشاهده اين نوع روابط به ارضا مي‌رسند. اين افراد معمولا رابطه بسيار مخربي دارند چرا كه معمولا همسر خود را وادار مي‌كنند كه در مقابل آن‌ها با ديگران رابطه جنسي داشته باشد و هيچ حد و حدودي براي رابطه‌شان قائل نيستند. در مقابل اين افراد كساني هستند كه دوست دارند در حين رابطه جنسي توسط همسرشان مشاهده شوند. آن‌ها از تماشا شدن در حين رابطه جنسي لذت مي‌برند و نيازشان ارضا مي‌شود. 

عوارض سكس ضربدري

اين نوع رابطه، عوارض و پيامدهاي متعدد و بسيار جدي دارد. از پيامدهاي اين نوع رابطه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1. حسادت

وقتي كه زوجين رابطه ضربدري انجام مي‌دهند و با پارتنر ديگري غير از همسرشان ارضا مي‌شوند، باعث مي‌شود كه نسبت به هم حسادت كنند. حسادت يكي از مهم ترين احساسات منفي ميان زوجين است كه مي‌تواند زندگي مشترك را ويران كند.

2. بي تفاوتي

زوجيني كه سكس ضربدري انجام مي‌دهند، به مرور زمان نسبت به هم بي تفاوت مي‌شوند و علاقه‌شان نسبت به يكديگر از بين مي‌رود. حتي ممكن است كه زن و شوهر به يكديگر بدبين و بي اعتماد شده و زندگي مشترك شان با مشكلات زيادي مواجه شود.

3. بيماري‌هاي مقاربتي

يكي از مهم‌ترين و جدي ترين پيامدهاي سكس ضربدري، افزايش ابتلا به بيماري‌هاي مقاربتي مي‌باشد. به طور معمول افرادي كه به مرزهاي اخلاقي پايبند نيستند و به سلامت خود نيز اهميت چنداني نمي‌دهند.در نتيجه ممكن است كه در اين سكس هاي گروهي به بيماري هاي خطرناكي همچون ايدز و هپاتيت مبتلا شوند.

4. پيامدهاي رواني

اساس و قانون رابطه جنسي اين است كه بين دو نفر برقرار شود و زماني كه حالت طبيعي و متعارف خود را از دست بدهد، بر روح و روان افراد تاثيرات منفي زيادي مي‌گذارد. اين افراد به مرور زمان روحيه شان خشن و پرخاشگر ميشود و اضطراب و حس ناامني در وجودشان افزايش پيدا مي‌كند.

پاسخ به پيشنهاد سكس ضربدري

مهم‌ترين نكته در هنگام پاسخ دادن به اين پيشنهاد اين است كه بررسي كنيد كه آيا ميلي به انجام آن داريد يا خير. تن دادن به اين نوع رابطه از سر اجبار و براي كسب رضايت همسر، آسيب‌هاي روحي و رواني ناشي از آن را چند برابر مي‌كند. اگر از اين پيشنهاد ناراحت هستيد، با همسرتان صحبت كنيد و از او بخواهيد كه دليل تمايلش نسبت به رابطه ضربدري را برايتان بگويد.

در اين صورت احتمال دارد كه بتوانيد با استفاده از روش‌هاي صحيح جايگزين، اين تمايل را از بين ببريد. همچنين كمك گرفتن از يك فرد متخصص، كمك بسياري به ريشه‌يابي مسئله و حل آن مي‌كند. در اين زمينه مي‌توانيد از راهنمايي‌هاي متخصصان مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران بهره‌مند شويد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مسائل جنسي مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: سكس ضربدري

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سكس ضربدري،
موضوع:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۹:۱۲ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی