كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

چه عاملي سبب ارضا شدن زنان مي شود؟

ارگاسم مي تواند در نتيجه‌ي تحريك جنسي مكان هاي متفاوتي در نواحي جنسي يا غير جنسي ايجاد شود. ديواره قدامي واژن شايع ترين جايي است كه زنان را به ارگاسم مي رساند. تحريك غدد دور مجراي ادراري، سينه، نوك سينه، رويا پردازي يا هيپنوز هم مي توانند از عوامل ارضاء شدن زنان باشند. به ياد داشته باشيد براي برقراري رابطه جنسي لذت بخش و رساندن زنان به ارگاسم لازم است با بدن همسر خود و نقاط حساس تحريك پذير آشنايي كامل داشته باشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر از شناخت بدن همسر كليك كنيد.

عوامل رواني كه مانع از ارضا شدن زنان مي‌شود

سن، تحصيلات، طبقه احتماعي، مذهب، شخصيت و عواملي از اين دسته، مي‌تواند در به ارگاسم رسيدن زنان از لحاظ رواني تاثير گذار باشند. شايع ترين علت رواني در به ارگاسم نرسيدن، وجود حالت وسواس گونه در مرحله تحريك است كه معمولا با اضطراب و افكار گيج كننده همراه است. برخي از زنان معمولا تا حد زيادي نگران شكست خود در رابطه جنسي هستند كه همين عامل باعث مي شود عصب طبيعي بدن، به درستي پيام تحريك و ارضا شدن را دريافت نكند.

اضطرابي كه در اين دسته از زنان وجود دارد، يك اضطراب نمايشي است كه عوامل فردي مثل احساس ضعف عمومي و كمبود احساس سلامت جسمي، تجربه منفي جنسي از قبل و استرس‌هاي زندگي، بيكاري و خصومت‌هاي روزانه، احساس منفي نسبت به همسر، كيفيت بد ارتباط زن و شوهر، فقدان صميميت و تفاهم جنسي باعث مي شود تا عملكرد جنسي شخص مختل شود و ارگاسم به تاخير بيفتد.

اختلالات مربوط به دوران كودكي و يا اختلال در مرحله اجتماعي شدن، نگرش منفي به رابطه جنسي و تفكر غلط درباره لذت جنسي، اثر منفي روي عملكرد جنسي و مخصوصا ارگاسم دارد. وجود سوءاستفاده جنسي در دوران كودكي و احساسات منفي در مورد تمايلات جنسي، مشكلات ارتباطي با همسر، نداشتن اعتماد به نفس در زيبايي چهره و اندام، ترس از دست دادن و عواملي مانند اين ها، باعث بروز مشكل در برقراري رابطه جنسي و ارضا شدن زنان مي شوند. گاه در اولين رابطه جنسي نيز به دليل بي‌تجربگي و اضطراب زن و مرد اين مشكلات به وجود مي‌آيد. براي كسب اطلاعات بيشتر از اولين رابطه جنسي كليك كنيد.

علائم ارضا شدن زن

ارضا شدن زنان | سفت شدن نوك سينه ها

سفت شدن نوك پستان ها، به همراه چند نشانه ديگر مثل نفس نفس زدن، به هيجان آمدن و اداي كلماتي خاص كه نشان از ارضاي جنسي باشد، ممكن است نشان دهنده ارضاء شدن زنان باشد.

احساساتي شدن از علائم ارضا شدن زن

گاهي اوقات ارضا شدن زنان همراه با جوشش احساسات است. ممكن است آنها بعد از ارضا شدن گريه كنند. علت اين است كه زن ها بعد از به ارگاسم رسيدن دچار ضعف مي شوند. نگران اين مشكل نباشيد چون اين نشانه خوبي است كه او به خوبي ارضا شده و از اين بابت احساس خوبي دارد.

ارضا شدن زنان | خواب عميق و استراحت

با اينكه اين مسئله بيشتر به مرد ها نسبت داده مي شود، اما بعضي زن ها هم هستند كه بعد از ارضا شدن چرتي مي زنند تا صدمات وارد شده را جبران كنند. اگر همسرتان پشتش را به شما كرد و خوابيد، اين رفتارش را بي احترامي تلقي نكنيد خيالتان راحت باشد كه او به خوبي ارضا شده. تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه بازوانتان را دورش حلقه كنيد و بخوابيد.

نياز به آغوش براي تكميل لذت

اين مورد به ارگاسم رسيدن زنان را ضمانت نمي كند اما نياز او به آغوش شما، مي تواند نشانه اي از ارگاسم باشد. او ميخواهد با بغل كردن شما، لذتش را تكميل كند.

كاهش توانايي در راه رفتن

بعد از به ارگاسم رسيدن، ممكن است پاهاي زنان لرزش پيدا كند و آن ها نتوانند به خوبي راه بروند. اين لرزش نشانه ي خوبي از به اوج لذت رسيدن همسرتان است. اوبه زمان نياز دارد تا دوباره بتواند به فعاليت هايش ادامه بدهد.

ارضا شدن زنان | حرف زدن در مورد رابطه جنسي

ممكن است همسرتان بعد از رابطه، شروع به صحبت كردن درباره پوزيشن ها و كارهايي كه انجام داديد بكند و يا از شما تعريف كند. اين نشانه خوبي براي ارضا شدن زنان است.

لبخند رضايت از علائم ارضا شدن زن

بعد از اتمام رابطه، زنان به همسرشان لبخندي از سر رضايت مي زنند. اين لبخند، به معناي خوب ارضا شدن است. در اين زمان پيشاني او را ببوسيد تا اين اطمينان خاطر را به او بدهيد كه مردي ايده آل براي او هستيد.

نكات مهم در ارضا كردن زنان

ارضا شدن زنان يكي از مسائل مهم در زمينه روابط زناشويي است كه به خاطر پيچيده بودن و اهميت آن، نميتوان به سادگي از كنار آن گذشت. به همين دليل روش هايي را در زير نوشته ايم تا با كمك آن ها بتوانيد رابطه‌اي بهتر را تجربه كنيد:

1. به همسر خود كمك كنيد تا آرام باشد

اولين چيزي كه بايد از آن مطمئن شويد، اين است كه همسرتان در رخت خواب راحت است. سعي كنيد همه چيز را براي راحتي اش فراهم كنيد. با اين كار كمك مي كنيد تا فشار و استرس رواني اش كم شود و بتواند بر اضطراب خود غلبه كند. در حقيقت تا زماني كه زنان استرس و اضطراب داشته باشند نمي توانند به ارگاسم برسند.

2. زماني را براي عشق بازي با او اختصاص دهيد

زماني را براي معاشقه با زن خود اختصاص بدهيد و او را گرم كنيد. معاشقه براي زنان بسيار مهم است و بعد ديگري از لذت جنسي شان را شامل مي شود. شيوه هاي عشق بازي شايع عبارتند از نوازش كردن، بوسيدن، بغل كردن، تحريك مناطق نفساني. با او درباره مسائل جنسي صحبت نكنيد مگر اينكه بدانيد براي برقراري رابطه آماده است. به نفس نفس زدن و صحبت هاي او توجه كنيد و نشان دهيد كه برايتان ارزشمند است. تمام بدن او را لمس كنيد و با دست زدن به مناطقي كه مي دانيد تحريك كننده است، او را براي برقراري رابطه آماده كنيد.

3. آشنايي با آناتومي بدن زنان

اگر همسر شما به درستي ارضا نشده است، نشان دهنده اين است كه شما در مسير درستي حركت نكرده ايد. سعي كنيد با شناخت آناتومي بدنش، مناطق حساس و تحريك كننده اش را كشف كنيد.

4. ايجاد تنوع در رابطه‌ي جنسي

بعضي از زنان دوست دارند به هنگام رابطه جنسي مطيع باشند، بعضي هاي ديگر ترجيح مي‌دهند كنترل شده باشد. خانم‌ها علائق جنسي متفاوتي دارند. به او فرصت دهيد تا هر دو را امتحان كند و ببيند كدام يك را بيشتر دوست دارد. هميشه رابطه را تازه نگه داريد و اجازه ندهيد زندگي جنسي تان قابل پيش بيني باشد. موقعيت هاي جديد مكان هاي جديد و زمان جديدي از روز را براي رابطه تان انتخاب كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارضا شدن زنان مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: ارضا شدن زنان 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ارضا شدن زنان،
موضوع:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۵:۰۹ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی