كانون مشاوران
مشاوره روانشناسي ، خانواده ، كودك ، ازدواج ، اعتياد ، جنسي ، طلاق ، خيانت و ...

مشاوره خيانت

خيانت موضوعي است كه بسياري از زندگي‌هاي مشترك را به بن بست رسانده و افراد را با بحران‌هاي زيادي مواجه مي‌كند. اكثر زندگي‌هاي مشترك با عشق و علاقه و آرزوهاي بسياري آغاز مي‌شوند. در اين شرايط خيانت يكي از زوجين مي‌تواند تمام آرزوهاي يك خانواده و زندگي مشترك را بر هم بزند. تعهد در زندگي مسئله‌اي مهم است كه لازمه‌ي آن يادگيري و تقويت از دوران كودكي و در محيط خانواده است. در غير اين صورت آسيب‌هاي زيادي را در پي دارد كه خيلي از مواقع برطرف كردن آن‌ها از عهده‌ي زوج‌ها خارج است. در اين شرايط دريافت مشاوره روانشناسي از فشارهاي رواني شما كم مي‌كند و باعث مي‌شود تا تصميمات عاقلانه‌تري براي ادامه و يا قطع زندگي مشترك خود بگيريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خيانت همسر كليك كنيد.

مشاوره خيانت تلفني | عوامل زمينه ساز خيانت

بسياري از افراد فكر مي‌كنند كه تنها عامل خيانت، بي وفايي فرد خيانتكار است. مسلم است كه فرد خيانت كار بيش ترين سهم و تقصير را دارد اما تحقيقات نشان داده است كه همسر فرد خيانت‌كار نيز بر رفتار غير متعهدانه‌ي همسر خود تاثير دارد. عدم عشق ورزي زوجين و بي توجهي به احساسات يكديگر، سردمزاجي، جدي نگرفتن روابط جنسي، مشكلات رفتاري، خشم، بي مهري و غيره در بروز خيانت موثر هستند. همچنين تماشاي فيلم‌هاي نامناسب، بي محتوا و *** گرافي باعث بالارفتن توقع افراد، دلسرد شدن نسبت به همسر و روي آوردن به خيانت مي‌شوند.

چرا بايد مشاوره خيانت را جدي گرفت؟

آمارها نشان داده است كه متاسفانه خيانت يكي از مهم ترين دلايل طلاق زوجين مي‌باشد. خيانت مستقيما بر رابطه زناشويي تاثير مي‌گذارد و عشق، صميميت و اعتماد بين زوجين را از بين مي‌برد. خيانت مي‌تواند باعث افسردگي و شكاك شدن بيش از حد فرد خيانت ديده شود و حس اعتماد و تكيه‌كردن به ديگران را در او نابود كند. همچنين مشكلات بسيار بزرگتري نيز در طول زمان به وجود مي‌آيد.

بچه هايي كه در اين محيط پرورش پيدا مي‌كنند دچار صدمات جبران ناپذيري مي‌شوند. اين كودكان در بزرگسالي، مشكلات متعددي در برخورد با اجتماع، همسر و فرزندان شان پيدا مي‌كنند؛ ممكن است كودكان از خيانت والدين خود الگوبرداري كنند و خود نيز در آينده درگير خيانت شوند. به همين دلايل لازم است تا قبل از اقدامات بدون فكر از يك مشاوره متخصص در زمينه‌ي خيانت همسر استفاده كنيد تا از بروز مشكلات بزرگ‌تر براي خود و فرزنداتان بكاهيد و احساسات و قواي رواني خود را بازسازي كنيد.

مشاوره خيانت تلفني چه كمكي مي‌كند؟

ريشه‌يابي مرحله‌ي اول در درمان همه‌ي مشكلات است. مشاوره به افراد كمك مي‌كند تا علت و زمينه خيانت را پيدا كنند. در بسياري از جلسات مشاوره مشخص شده است كه علت اصلي خيانت دوستي قبل ازدواج، عدم عشق ورزي، توجه نكردن به نيازهاي جنسي و تماشاي فيلم هاي مستهجن است. مشاوره تنها پس از خيانت كاربرد ندارد؛ اگر به خيانت همسرتان شك داريد و يا احساس مي‌كنيد كه خودتان در مسير خيانت كردن هستيد، مي‌توانيد از مشاوره كمك بگيريد تا از پيشروي در اين مسير جلوگيري كنيد. براي اطلاع از نشانه هاي خيانت مردان كليك كنيد.

با شناخت عوامل زمينه ساز خيانت و استفاده از تجربه و علم مشاوران، مي‌‌توانيد از خيانت پيشگيري كنيد. مشاور به شما كمك مي‌كند تا بدون جنگ و دعواهاي بسيار در محيطي آرام و با فكري آزاد مسائل و چالش‌ها را برطرف كنيد و از طرفي فرزندان را در برابر خيانت حفظ كنيد. همچنين اگر قصد طلاق داشته‌باشيد مشاوره تمام جوانب و آگاهي‌هاي لازم را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

مشاوره خيانت حضوري

ديدگاه افراد نسبت به مشاوره حضوري در رابطه با خيانت چندان مطلوب نيست. چرا كه افراد فكر مي‌كنند بازگو كردن همچين مشكلي در زندگي كار اشتباهي است و يا به دليل احساس سرخوردگي شان از بيان آن اجتناب مي‌كنند. مشكلات مالي و صرف وقت زياد نيز يكي ديگر از دلايل بي علاقگي افراد به مشاوره حضوري خيانت است. همچنين در بسياري از شهرها و روستاهاي كوچك امكان دسترسي به مشاوره حضوري وجود ندارد و افراد مجبور مي‌شوند تا به تنهايي براي چنين موضوعاتي تصميم بگيرند و چه بسا كه اين تصميمات عقلاني و درست نباشند.

مشاوره خيانت تلفني و مزاياي آن

مشاوره تلفني مشكلات مشاوره حضوري را براي شما برطرف مي‌كند؛ مشاوره تلفني به شما اين امكان را مي‌دهد كه به راحتي با مشاوران متخصص و حرفه‌اي زيادي در ارتباط باشيد. مشاوره تلفني مشكلات رفت و آمد و هزينه‌هاي آن را ندارد. شما مي‌توانيد در تمام ساعات روز تنها با يك تلفن مشكلات خود را با فردي با تجربه در ميان بگذاريد.

همچنين مشاوره تلفني به اين صورت است كه احساس شرم و خجالت تا حد زيادي از بين مي‌رود و افراد مي‌توانند به راحتي و بدون سانسور كردن، مشكلات خود را بيان كنند. مشاوره تلفني خيانت در تاثيرگذاري چيزي از مشاوره حضوري كم ندارد. افرادي كه به مشاوره حضوري دسترسي ندارند به راحتي مي‌توانند از هر مكاني با مشاوران در تماس باشند.

مركز مشاوره تلفني كانون مشاوران

مركز مشاوره كانون مشاوران با دارا بودن از مشاوران مجرب و متخصص در زمنيه‌ي خيانت همسر راهنماي شما خواهد بود و خدمات روان درماني بسياري را در اختيارتان قرار مي‌دهد. روانشناسان مركز كانون مشاوران بدون هيچ‌گونه قضاوتي سعي مي‌كنند تا در ابتدا آرامش و اطمينان از حل مشكلات را به زندگي شما برگردانند. در مرحله‌ي بعدي بهترين راه‌كارهاي عملي براي مقابله و درمان خيانت در اختيارتان قرار مي‌دهند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه خيانت مي‌توانيد با مركز مشاوره روانشناسي كانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگيريد. 

منبع: مشاوره خيانت تلفني

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره خيانت تلفني،
موضوع:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۸:۵۹ ] [ kanonemoshaveran ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی